Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on SÄÄNNÖLLISET mensut ja mitään kipuja niihin liittyen KOSKAAN!

Vierailija
15.07.2018 |

Olen niin onnellinen, voidaan rauhassa harrastaa seksiä poikkiksen kanssa varmoina päivinä. Olen niin onnellinen.

Mari

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Itsellä on satunnaisesti niin kovat kivut että hyvä että tajuissaan pysyy. Ja on tutkittu, ei mitään pysyvää vikaa, mille voitaisiin tehdä mitään. Onneksi tietty lääke auttaa 30-60 min sisällä.

Vierailija
2/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on kiva. Entäs sitten? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan termiä mensut. Yök. Ei mulla muuta.

Vierailija
4/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan termiä mensut. Yök. Ei mulla muuta.

Taidat salaa haluta ne kasvoillesi.

Vierailija
5/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle. Itsellä on satunnaisesti niin kovat kivut että hyvä että tajuissaan pysyy. Ja on tutkittu, ei mitään pysyvää vikaa, mille voitaisiin tehdä mitään. Onneksi tietty lääke auttaa 30-60 min sisällä.

Ehkä syöt väärin? Tai sitten opi vain nauttimaan.

Mari.

Vierailija
6/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon :)

Vierailija
7/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, onnittelut sulle sitten! Ei se ruokavaliosta ja liikunnadta johdu. Joillekkin auttaa liikunta, ja joillekkin ei. Esimerkiksi voin sanoa, että mulla on todella kovat kivut. Olen yrittänyt liikkua, mutta rn pysty. Ja verta tulee melkein kuin saavista kaatamalla, ja vaikka söis terveellisesti nii ei auta. Tiedoksi vain, että kovat kivut ja runsaat vuodot yleensö periytyvät suvussa jos tulee tyttö. Esimerkiksi meidän suvun naisilla on otodella tuskalliset menkat, vaikka kuinka yrittääis vääntää särkylääkkeitä. Nii ri, ei vain auta. Siinä mä sitten vä makaan aina sen viikon persehomeessa siksi, koska rn pysty tekemään mitään. Ollaan kokeiltu ehkäsypillereitä mut ollaa luovutettu niistä, ku niist ei löydy sopivaa. Ja kierukkaa en haluu tai mitää tablettii, ennemmin syön sitten särkylääkkeitä.

T. 13 vuotias tyttö, jolla on menkat alkaneet 10 vuotiaana.

Vierailija
8/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä syöt väärin? Tai sitten opi vain nauttimaan.

Mari.

Jos söisin väärin niin kivut tulisi joka kierrolla, tällä hetkellä onneksi vain 4-6 kertaa vuodessa. Ja ei, en opi nauttimaan miltei tajun vievästä kivusta, mutta sitä kivun määrää on toki sinun vaikea kuvitella jos et ole koskaan kokenut.

Vierailija
9/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen, voidaan rauhassa harrastaa seksiä poikkiksen kanssa varmoina päivinä. Olen niin onnellinen.

Mari

Itse en naisena haluaisi uhrata seksittömyydelle juuri niitä päiviä, jollin luontaisesti kaikkein eniten haluttaa, mutta kukin tyylillään. Lapsia tuolla tyylilläsi kyllä alkaa tulla piankin, ellette siis käytä mitään ehkäisyä, ja varsinkin jos kondomi jää käyttämättä, voit saada kumppaniltasi ties minkä taudin, kaikki niistä eivät edes ole varsinaisia seksitauteja, vaikka leviämistapa onkin sama. Vain yksi seksikumppani kummallakin elämän aikana on kirjaimellisesti tervettä.

Kivuttomuudesta sen verran, että olen jostain syystä vain joka kolmas kerta kipeä ja silloinkin se lähtee yhdellä ainoalla tulehduskipulääkeannoksella, jos sen ottaa heti. Jos jää kuulostelemaan moneksi tunniksi, saakin sitten syödä lääkettä melkein koko vuodon ajan - syy on käsittääkseni siinä, että nopeasti otettu lääke vaikuttaa heti, ei vain lamauttamalla kipuaistimusta, vaan kivun syyhyn, kohdun jonkinlaisiin "kouristuksiin" jotenkin rentouttaen.

Vierailija
10/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla kovin nuori, kun kuvittelee mensujen ja kierron pysyvän samanlaisena ikuisesti.

Vierailija
11/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen puolestasi!

Vierailija
12/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on miehen tekemä

Vierailija
13/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensut. Kuka käyttää enää nykyään ko sanaa..joku vanha eukko.

Menen yrjölle.

Vierailija
14/14 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mensut. Kuka käyttää enää nykyään ko sanaa..joku vanha eukko.

Menen yrjölle.

Mikä siinä sanassa inhottaa? Onko menkat parempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi