Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä?
Meillä mies istuu ja lukee terassilla, 15v pelaa tietokoneella, 16v aamutouhuissaan kylppärissä ja minä olen oikosena sohvalla kunnes hetken päästä nousen tekemään lounasbolognesea.
Kommentit (23)
Lapset uima-altaassa, minä terassilla kahvilla, mies sisällä.
Makaan sohvalla. Mies on lasten kanssa. Toinen lapsista kastelee parveketta kastelukannulla ja toinen lätsyttää siinä lätäkössä. Mies yrittää komentaa kastelijaa menemään nurmikolle ja samalla kuivaa lätäkköä ja yrittää pidellä lätsyttelijää pois lätäköstä.
Mietin että mitä ulkotekemistä sitä keksisi, eilen olin maauimalassa..
Minä katson telkkaria olohuoneessa ja selaan vauva palstaa, mies nukkuu makuuhuoneessa rapuloissaan ja vauva (3vkoa) nukkuu laatikossaan.
Lahjoin lapset 8&10v tiskaamaan (tiskikone hajosi), mies juo aamukahvia ja mä oottelen tässä, että mennään yhdessä ulos rakentamaan terassia.
En mitään. Nautin sunnuntaipäivästä ja kesästä ihan yksinäni. Mies kesämökkiä rakentamassa. Odotan iltaa ja jalkapallon finaalia. Katsotaan yhdessä matsi ja syödään jotain hyvää samalla. En vielä ole päättänyt mitä kokkaan. Ihanan hiljaista ja rauhallista.
Otan pihalla aurinkoa ja muksu leikkii tuossa
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Nautin sunnuntaipäivästä ja kesästä ihan yksinäni. Mies kesämökkiä rakentamassa. Odotan iltaa ja jalkapallon finaalia. Katsotaan yhdessä matsi ja syödään jotain hyvää samalla. En vielä ole päättänyt mitä kokkaan. Ihanan hiljaista ja rauhallista.
Miksi et halua olla mukana rakentamassa mökkiä?
Ylsi teini nukkuu, toinen pelaa, koirat kuorsaavat, toinen sängyn ja toinen pöydän alla. Minä makailen ja selaan nettiä.
On liian kuuma tehdä mitään fyysistä.
Aamupala syötiin, muut jotain rapsuttelee pihalla helteessä, minä ja koira ei olla päästy pirtistä pitemmälle, ei jakseta, ehkä mennään rantaan kohta tai sitten ei.
Nyt ei tapahdu muuta kuin Kullanmuristani haaveilen 🤗 ja maataretkotan nojatuolissa.
Lämpöpumppu puhaltaa sopivan viileätä ilmaa ja jäähdyttää kämppää.
Ruuat tehty ja syöty, tiskit koneessa.
Taidan mennä päikkäreille.
M
Lojutaan kuumetoipilaan lapsen kanssa sohvalla, piirretty pyörii ja toivoisin että tenava nukahtaisi tähän päiväunille. Harmittaa että joutuu sairastamaan näillä keleillä. Ei yhtään huvittaisi olla sisällä, mutta eipä tälle mitään voi.
Ulkoilutetaan kissoja valjaissa, minun ulkoilutettava on töröttänyt samassa kohdassa 15 minuuttia. Syö siinä heinää ja haistelee tuulia.
Vierailija kirjoitti:
Lojutaan kuumetoipilaan lapsen kanssa sohvalla, piirretty pyörii ja toivoisin että tenava nukahtaisi tähän päiväunille. Harmittaa että joutuu sairastamaan näillä keleillä. Ei yhtään huvittaisi olla sisällä, mutta eipä tälle mitään voi.
Ette ole ainoita.
Itse hoidan sairasta vanhusta, ei täältä voi ulos lähteä.
Vittuunnun himassa kun tuonne paahteeseen ei voi lähteä. Jossain vaiheessa pitää suoriutua kauppaan. Tahdon normaalin kesäsään.
Istun sohvalla ja odotan, että kahvi valmistuu. Taustalla soi radio ja makkarissa soittorasia, taapero vielä laulaa mukana, mutta nukahtanee kohta. Vaihdan kohta kännyn kirjaan ja nautin kahvista.
Ollaan rannalla. Ei vielä olla käyty edes uimassa. Toinen tuossa vieressä juo kylmää kahvia, jonka sain aamulla hesburgerista aterian kylkiäiksi. Kovasti naurattaa:) Vieressä tapahtuu jotakin ryhmäliikuntaa. Niillä on kepit. Siitä tulee outo olo, kun katsoo.
Lapset päiväreissussa isänsä kanssa. Uskaltauduin takapihalle alusvaatteissa löhöämään (omistan vain kokouikkarin ja on suojaisa piha).
Mies pelaa pleikkaria vieressä ja minä olen tietokoneella. Kohta alan tekemään ruokaa, en vain tiedä oikein että mitä.
Istun miehen kanssa parvekkeella.
Mies katsoo pädiltä Kummeleita.
Uunimakkarat tuoksuvat uunista.