Miksi kutsutaan ihmistä joka ei anna periksi, inttää..???
Unohdin koko sanan nyt
Kommentit (35)
Jänkkääjä. Esim. remontilla rahoiksi -sarjan Darren on sellainen. Ikinä ei ole väärässä, vaan keskustelu jatkuu juuri niin kauan kuin vastapuoli antaa periksi.
Olet itse inttäjä.
Sinut paljastaa lause:" Ei anna periksi". Erityisesti sana "periksi".
Egosi vaatii tunnustuksen ja saisi sen kun keskustelija myöntäisi sinulle tuon oikeassa olon. Juuri sinunlaistesi egojen takia hyvin harvoin myönnän olevani väärässsä. On kiva kouluttaa kaltaisiasi. Ette tietenkään opi.
Sillä onko oikeassa vai väärässä siinä asiassa mistä ei suostu muuttamaan mieltä ei pitäisi olla väliä. Katsoisin itse ennemmin tärkeämmäksi kyvyn ajatella asiaa myös toiselta kannalta ja pohtia josko se avartaisi tai muokkaisi tuota omaa valmiina olevaa mielipidettä. Joskus niin käy, joskus niin ei käy, mutta ainankin sillon ollaan otettu vastaan uusi informaatio ja käsitelty se, eikä vaan sanottu ”olet väärässä, minä oikeassa”.
Painostaja.
Jos ei olisi kuunneltu, kai hän olisi aikoja sitten lakannutkin.
Asian voi esittää monin tavoin, voihan sitä kuunnella vaikka miten mieletöntä juttua välillä myönnellen "olet oikeassa tahdon vain tuoda toista näkökantaa.."
Riippuu siitä onko hän oikeassa vai väärässä? periksiantamaton, päättäväinen, sisukas