Kauanko rakastuminen kestää etäsuhteessa?
Kommentit (16)
Eiköhän se ole ihan jokaisella parilla oman aikansa.
Ei ole arjen kulututtavia osia mukana ja riippuu miten vahva kemia teidän välillänne on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole arjen kulututtavia osia mukana ja riippuu miten vahva kemia teidän välillänne on.
=kuluttavia
Sehän kestää ikuisesti kuten satujen prinsessoilla ja prinsseillä.
Miksi olette etäsuhteessa? Miksi ette muuta yhteen?
Meillä etäsuhde kesti 6 vuotta ja sen jälkeen nähtiin toisiamme melkeen 24/7 2 vuoden ajan, ja siihen se sit loppu.
Tuo olisi täydellinen suhde. Viikolla saisi keskittyä töihin ja harrastuksiin.
Meillä oli etäsuhde noin 2,5 vuoden ajan. Ensimmäiset 1,5 vuotta lähinnä juteltiin netissä, nähtiin pari tuntia ehkä 3kk välein. Välimatkaa oli noin 300km. Minä olin rakastunut jo ennen ensimmäistä live-tapaamista, toisella kesti vähän kauemmin. Nykyään ollaan naimisissa ja saman katon alla oltu jo vuosia.
Forever. Rakastumisen huuma on vaan sellaista koko elämän mittaista foreveriä.
Kauniista ja rohkeista voisi löytyä tähän vastaus, katsotaan seuraava jakso. Vastaus löytyy sieltä.
Siis kauanko kestää ennenkuin rakastuu? Mulle tuo aloittajan kysymys oli vähän epäselvä. Ihastuminen on kestänyt pisimmillään sen 2 vuotta ja rakastuminen on tapahtunut sen seurauksena.
Kun ei näe toista koskaan, eikä ole ollenkaan toisen kanssa tekemisissä, niin sehän on vielä parempi ratkaisu, sillä se kestää ikuisesti. Ei rupea koskaan toisen naama ärsyttämään eikä voi toista loukata, ei tule erimielisyyksiä yhtään mistään.
Ei se kuule kestä kovin pitkään. Palaa jo maan kamaralle sieltä pilvilinnoista.
Voisikin ehdottaa miehelle etäsuhdetta kun on jo tuota arkea eletty reilut viisitoista vuotta. Saisikohan sen vielä villiksi sängyssä sillai.
Kuka hullu nykyaikana vielä rakastuu, eihän siinä ole mitään järkeä.
Etäsuhde on sillä lailla epärealistinen, että ehkä kauankin. Siinä on tilaa kuvitelmille toisesta ja sen luonteesta. Voi pitää yllä itsestäänkin sellaista ihanneminää, josta huomaa toisen pitävän. Ikävä on vain osaksi sen ihmisen ikävää, puoliksi jonkun ihannesuhteen kaipuuta. Jälleennäkeminen on aina vahva, kun kaikki kaipuu purkautuu.