Olen ammatiltani rekkakuski, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (35)
Onko sulla joka ABC:llä hu*ra, niin kuin merimiehillä satamassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko teille yleistäkin ajaa kännissä ja roikkua edelläajavan perässä ja kieltäytyä tunnustamasta onnettomuutta, jos töpeksitte niin, että firmanne saa vitkutella maksamista?
Kaikista näistä on rekkakuskeista kokemuksia.
Joten sori, vaikka kaikkia ammattiryhmiä pitäisi kunnioittaa, niin nimenomaan rekkakuskeista mulla on vaan huonoja mielikuvia.
Nuo kuvaamasi ovat venäläisiä rekkakuskeja.
Onko "urbaanilegendassa" tietyistä syrjäisistä pysähdyspaikoista, joissa rekkamiehet käyvät vähän "painimassa" miesten kesken, mitään perää?
Vierailija kirjoitti:
Onko "urbaanilegendassa" tietyistä syrjäisistä pysähdyspaikoista, joissa rekkamiehet käyvät vähän "painimassa" miesten kesken, mitään perää?
Telakoidutaanko siellä?
Autoja on monenlaisia. Kyseessä on äärimmäisen kilpailutettu ala ja työnantajat monesti säästävät kaikessa mahdollisessa joten kuski joutuu monesti kärsimään. Jossain autoissa on aivan huippupenkit ja eräässä autossa istuessani oli penkki vinossa. Jouduin vaihtamaan lompakon paikkaa takataskussa jotta sain selkääni vähän suoremmaksi. :D
En ole AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun selkä kestää istumista. Mun selkä ei kestä edes kahdeksaa tuntia istumista ilman särkyä.
Eikös rekkojen penkit ole sellaisia härveleitä, että maksaa pienen auton verran, ja saa säädettyä viimeisen päälle?
Näytätkö koskaan vilkkua takanatulevalle helpottaaksesi tämän ohitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen rekkakuski näemmä, kysyy, muttei sitten tajua vastata :D
Ei ole luvannutkaan vastata..😜
Totta, M25 lupasi vastata :D
Osaatko peruuttaa aisaan?
Hymyiletkö kyykistäessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telakoidutaanko siellä?
Näin taru kertoo. Mutta harva on päässyt todistamaan edes kaukaa kaikuvaa karvaisten karjujen karjahtelua.
Rekkakuski ei ollut kuin feikki. En tajua miksi sain alapeukkuja ihan asiallisillä kysymyksillä.
T se 27 vee.
Tuleeko ajeltua vapaa-ajalla pidempiä reissuja? Vai saatko ratin takana istumisesta jo tarpeeksi työajalla, ettei muulloin tule ajeltua.
Miksi et peseydy? Miksi törttäät aina rajoitinta vastaan? Miksi vaarannat henkeni rynkyttämällä takapuskuriani?
Oletko jo oppinut liikennevalojen värit.
Punaisella ei ajeta risteykseen, vaikka kuinka olisi tonneja takana.
Autokouluun joutaisitte kaikki.
Yks tolkanen tollo tuli kylkeen.
Edessä oleva henkilöauton hidasti ja pääsi sun kaltaisesi alta kun ajoit punaisia päin.
Harmi että minä tulin vihreillä risteävää tietä.
Otatko levähdyspaikoilla kakkoseen muilta rekkakuskeilta?
Ajatko myös Suomen ulkopuolelle?