Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinkiläiset, miten kestätte sen joka paikassa

Vierailija
14.07.2018 |

tursuavan valtavan määrän ihmisiä?? Ei täällä kyllä pystyisi asumaan. T: turisti maalta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika autiotahan nyt on kun suuri osa mökeillä lomailemassa.

Hyvin kestän, älä huoli.

Vierailija
2/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs joskus New Yorkissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun mielestä tunnu paljolta vaan normaalilta, se on tottumiskysymys. Mulle taas New Yorkin ihmismassat oli jotain jännittävää.

Vierailija
4/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foorumilaiset, miten kestätte sen joka paikassa

Vierailija
5/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei todellakaan ole mitenkään paljon ihmisiä. Niitä on kuitenkin riittävästi, jotta voi säilyttää jonkinlaisen anonymiteetin ja kadota massaan. Ei tarvitse naapurin pirkkoliisoille selitellä, miksi tulin viime yönnä taas myöhään kotiin jne.

Vierailija
6/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keskustassa liikkumista yritän vältellä kesäisin. Nykyinen turistimäärä on jotain ihan älytöntä. Mutta tänään kävin Hakaniemessä ja Kaisaniemessä  ja ihmettelin kun oli niin tyhjää ja rauhallista. Eli ne valtavat turistimassat  (Suomen mittapuulla) ovat vain ihan ydinkeskustassa.

Toivottavasti silti olet viihtynyt ja saanut jotain iloa irti Helsingistä :).

Vierailija
7/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestääkään 😅 Tosin olen Kainuun korvesta tänne muuttanut ja viikottain kaipaan pohjoiseen. Vahingossa hankin miehen etelästä ja Helsinkiä minun on kestettävä hänen takiaan. 😕

Vierailija
8/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuusta lähtien keväälle asti on hiljaista ja rauhallista, ei yhtäään samanlaista kuin nyt. Kesällä monet helsinkiläiset lähtee pois. 

Vierailija
9/9 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ihmismassoista, Helsinkihän on aivan liian pieni ja hiljainen kaupunki minulle! Missään et saa olla niin rauhassa ja yksin kuin valtavan ihmisjoukon keskellä.

En muutenkaan ymmärrä, miksi muut ihmiset olisivat jokin automaattisesti negatiivinen asia. Itse tykkään ihmisistä.