Helsinkiläiset, miten kestätte sen joka paikassa
tursuavan valtavan määrän ihmisiä?? Ei täällä kyllä pystyisi asumaan. T: turisti maalta
Kommentit (9)
Ei se mun mielestä tunnu paljolta vaan normaalilta, se on tottumiskysymys. Mulle taas New Yorkin ihmismassat oli jotain jännittävää.
Foorumilaiset, miten kestätte sen joka paikassa
Helsingissä ei todellakaan ole mitenkään paljon ihmisiä. Niitä on kuitenkin riittävästi, jotta voi säilyttää jonkinlaisen anonymiteetin ja kadota massaan. Ei tarvitse naapurin pirkkoliisoille selitellä, miksi tulin viime yönnä taas myöhään kotiin jne.
No keskustassa liikkumista yritän vältellä kesäisin. Nykyinen turistimäärä on jotain ihan älytöntä. Mutta tänään kävin Hakaniemessä ja Kaisaniemessä ja ihmettelin kun oli niin tyhjää ja rauhallista. Eli ne valtavat turistimassat (Suomen mittapuulla) ovat vain ihan ydinkeskustassa.
Toivottavasti silti olet viihtynyt ja saanut jotain iloa irti Helsingistä :).
En kestääkään 😅 Tosin olen Kainuun korvesta tänne muuttanut ja viikottain kaipaan pohjoiseen. Vahingossa hankin miehen etelästä ja Helsinkiä minun on kestettävä hänen takiaan. 😕
Lokakuusta lähtien keväälle asti on hiljaista ja rauhallista, ei yhtäään samanlaista kuin nyt. Kesällä monet helsinkiläiset lähtee pois.
Tykkään ihmismassoista, Helsinkihän on aivan liian pieni ja hiljainen kaupunki minulle! Missään et saa olla niin rauhassa ja yksin kuin valtavan ihmisjoukon keskellä.
En muutenkaan ymmärrä, miksi muut ihmiset olisivat jokin automaattisesti negatiivinen asia. Itse tykkään ihmisistä.
Aika autiotahan nyt on kun suuri osa mökeillä lomailemassa.
Hyvin kestän, älä huoli.