Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Maitoperunat, kuinka usein valmistat?
Kommentit (25)
Koulussa joutunut aikoinaan syömÀÀn, pahaa oli. MakaroonivellistÀ kyllÀ olen aina pitÀnyt mutta jostain syystÀ maitoperunat ovat kuvottavia, mikÀlie syynÀ.
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuulutkaan tÀstÀ ruuasta. EnkÀ aio tÀmÀnkÀÀn jÀlkeen tehdÀ. Ei kuullosta hyvÀltÀ.
On kyllÀ erittÀin hyvÀÀ!!
Kamalia ennakkoluuloja đđđ. Uskon et yllĂ€tytte kuinka hyvÀÀ on.
Alue: Aihe vapaa
En ole koskaan kuulutkaan tÀstÀ ruuasta. EnkÀ aio tÀmÀnkÀÀn jÀlkeen tehdÀ. Ei kuullosta hyvÀltÀ.