Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaipanvaihtokeskustelu miehen kanssa:

Vierailija
28.04.2006 |

Mies kysyi, että mennäänkö huomenna koeajamaan moottoripyörä? Heitin siihen, että jos vaihdat (kakka)vaipan, niin tulen mukaan. Mies siihen: No, vaihda sinä vaan. Ei mennä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, otan osaa.

Vierailija
2/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mitä tahansa muuta, jos voi!

tietty jos en oo kotona vaihtaa... alun alkaenki sanoin et jos ruoka myöhästyy vähän tai naama on pikkuisen likainen en vedä herneitä nenuun, mut kakka on pois otettava heti... teki pahaa tai ei =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyn, että mikset ole vaihtanut vaippoja, niin sanoo vaan että en minä huomannut. Vaikka toinen haisee kilometrin päähän!

Vierailija
4/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaihtaa vielä ainakin puoli vuotta.

Vierailija
5/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan antaa vauvan kärsiä ja kakan kirveltää pyllyssä? Tuskinpa vaan kukaan niin tekisi.

Vierailija
6/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään isi vaihda silloin vauvalle kakkavaippaa kun on äiti kotosalla! Silloinhan pääsee helpommalla! :D (eri asia sillon ku on kaksisten vauvan kanssa, isi siis)

Vierailija:

Jos ap:n mies eli hiiruilainen hoitaa lasta, eikö hän vaihda lainkaan kakkavaippaa,

vaan antaa vauvan kärsiä ja kakan kirveltää pyllyssä? Tuskinpa vaan kukaan niin tekisi.

Vierailija
7/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla on ripuli, ja tänään se sitten ripuloi keittiön lattialle, ja mies sen huomas.. Minä tietenkin menin pesemään pojan ja jotenkin oletin että koska mies ne paskat siellä lattialla näki niin myös pesis ne pois. no EI! tulin pojan kanssa pesulta pois niin näin että mies istuu parvekkeella tupakalla ja paskaa on ympäri keittiötä.. vihaksi pisti! no ei siinä viellä mitään. poika meni hakemaan vaippaa ja minä kuuraamaan sitä keittiötä. kun sain sen valmiiksi niin huomasin että koko makuuhuone on " täynnä" ripulia.. ja mies vaan naureskelee sohvalla. että näin meillä!

Vierailija
8/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pyytämättä ei vaihda juuri koskaan, jos minä olen paikalla. Poikkeuksena, jos olen päiväunilla (harvoin) tai kipeä.

Luulen, että mies vain jallitti minua tuossa keskustelussa: ei olisi oikeastikaan ollut lähdössä moottoripyörää koeajamaan. Ja kun itse olin asettanut vaipanvaihdon ehdoksi sille, että lähden mukaan, hänen oli helppo sanoa, että no ei mennä sitten, vaihda itse vaippa. Ja taas pääsi luistamaan vaipanvaihdosta!

T:muilutettu ap

Vierailija
9/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne joutuu ulkohuussitkin tyhjentämään kun raavaat miehet ei kykene.

Vierailija
10/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Vierailija
11/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies kysyi, että mennäänkö huomenna koeajamaan moottoripyörä? Heitin siihen, että jos vaihdat (kakka)vaipan, niin tulen mukaan. Mies siihen: No, vaihda sinä vaan. Ei mennä!

Äly hoi älä jätä. Kyllä miehen ja naisen ajatusmaailma on erillainen. Mies tarjoaa jotain vaihtelua, sinä pyörit vauva keskeisenä. Ja tarjoat vaipan vaihtoa, ikäänkuin sinä menettäisit tuossa jotain.

Ihan oikea reaktio mieheltäsi. Jos ei kiinnosta vaihtelu niin pyöri paskavaipoissasi. Hyvin hoidettu parisuhde!! Ja hyvin synkkaa yhteen!!!

Miksi erot sattuu useimmiten lasten ollessa vauvaiässä... No kun eletään vauvakeskeisesti. Ei osata ajatella muuta kuin vauvaa. Luontohan on tarkoittanut tuon sitoutumisen vauvan hyväksi. Muttei parisuhteen pysymiseksi. Parempi että uros häipyy kuvioista, ja tulee sitten takaisin kun tarvii tankata uudet siemenet uutta vauvaa varten.

Kärjistetty, mutta totta toinenpuoli.

Ja teksttistä selvisi jo että kirjoittaja on mies

Vierailija
12/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun on pakko vaihtaa vaippa. Usein se näyttää olevan nainen, ja tällöin naisen on elettävä vauvakeskeisesti. Ei se ole mikään valinta vaan olosuhteiden tuoma pakko. Tässä esimerkissä nainen halusi viestittää, että hänkin haluaa vaihtelua ja pois kakkavaippojen luota. Mies torjui yirtyksen eli osoitti, että hänen puolestaan nainen jaa jämähtää vauvakesksisyyteen, mutta miehelle kyllä pitää olla vaihtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä