Kyllästynyt Haloo Helsinkiin. Muita?
HH:n kannattaisi jäädä kunnolla tauolle, kun eivät osaa uusiutua. Biisit toistensa kopioita.
Kommentit (12)
Inhoon sen naisen lauluääntä. Kuulostaa lampaalta.
Vähän sellasia vilkkumaa-viboja tuntuu olevan naislaulajalla jos toisellakin, mutta joo HH nyt varmaan eniten muistuttaa sitä rääkymistä.
En ole ikinä pitänyt. Harva yhtye tai laulaja on sellainen, että vaihdan radiokanavaa, mutta HH ollut aina.
Ennen tykkäsin mutta nyt totaali kyllästyminen
Olisipa maailmassa joku toinenkin yhtye, ei olisi aina pakko kuunnella sitä samaa.
Tykkään, vaikka samaa mieltä et biisit jollain tapaa toistaa itseään. Hyvää ja varmaa tuotantoa, mut nythän HH jää tauolle.
Silloin kun aloittelivat olivat suloisen freshejä ja Ellin laulu oli piristävän erilaista.
Nykyään se Ellin ääni lähinnä repii tärykalvot verille. Mä en pysty sitä määintää kuuntelemaan.
Liian moni keski-ikäinen kaverini fanittaa Haloota, joten jätin pari mökkivierailua nyt käymättä. Se olisi lähes tauotonta Haloo Helsinkiä ja muutamia voimaannuttavia Kaija Kn biisejä.
En pysty! Olen saanut kuulla tulleeni vanhaksi ja tylsäksi. Ok.
Tykkäsin nuorempana aika paljonkin, mutta en jotenkin enää, siis uudemmista biiseistä. Olen 4-5 vuotta vanhempi kuin bändin jäsenet ja kivoja muistoja kyllä liittyy moniin biiseihin.
Haloo Helsinki jää kesän jälkeen 2,5v tauolle. Uusi albumi ja keikkoja tulee vasta 2021.
Vois kuvitella et kivat paineet tehdä levyä jos etukäteen asettaa jonkun aikarajan? Epäilen tuotannon olevan edelleen samankaltaista.
Juu, sama täällä. Ennen fanitin, mutta nyt käännän radion pois kun Haloo alkaa soida.