Ei voi kuin ihmetellä miesystävän käytöstä
Hän jätti minut viime viikolla ja perui samalla puheensa kihlauksesta ja sen julkisesta ilmoittamisesta.. Sanoi ettei tahdo minua eikä tämmöistä parisuhdetta ja niin edelleen. Ja se on ihan fine jos nyt 4 vuotta elämää on kanssani ollut hänelle ihan riittävä tuon kertomaan ettei sitoutua sen kummemmin halua tai edes yhdessäkään olla. Se on ihan ok. Kiitos, että oli rehellinen. Noh, sitten seuraavana päivänä hän alkoi manipuloimaan minua puheillaan ikään kuin meillä olisi nyt jokin riita ja suhdetta pitäisi jatkaa sitä rakentaen ja alkaa suunnittelemaan "jotain aitoa ja todellista" meidän välillemme (viimeinen lause pisti minut nauramaan koska olen ihan aidosti rakentanut suhdettamme vuosia..). Miehestä on paljastunut ajan mittaan kaikenlaista ja hänen käytös on ollut välillä aika kurjaa suhteessa. Salailua, valehtelua, pettämistä, you name it. Nyt koko viikon olen pitänyt vain sen verran yhteyttä kun on tarvinnut eli sanonut toistuvasti että meidän ei tarvitse olla yhdessä kun suhde ei etene minnekään ettemme selvästi ole Ne Oikeat toisillemme etkä sinä minua rakasta. Eilen sitten lähdin ulos, en ole ollut ulkona vuosiin vaikka mies on käynyt minun selkäni takana.. Mies tunki mukaan.. Eikä siinä mitään. Oli ihan kiva ilta. Minulla kuukautiset joten seksiä tms. Ei tapahtunut. Nyt taas tänään hän on etäinen ja viileä ja mitään mielenkiintoa ei tunnu olevan. Tuliko hän siis mukaan etten löydä ketään uutta? En siis seuraa etsimään lähtenytkään. Mistä tässä oikein on kyse? En tajua. Sen TIEDÄN ettei mies minua rakasta. Mutta mistä tämmöinen toiminta?
Kommentit (5)
Pettämistä ja käytös kurjaa ja sä olit kihloihin menossa? Ja otit tämän taukin myös baariin mukaan Porvoon yöhön?
Eipä kuulosta hääppöiseltä tuon perusteella teidän suhde, ehkä hyvä vaan että se päättyi. Äläkä ota takaisin. Eteenpäin elämässä!
Mikähän tämmöisessä on yleisesti takana että ollaan toisen kanssa vuosia vaikka todellisuudessa ei olla valmiita tai halukkaita mihinkään? Onko tämä vain sellaista, ettei haluta tai kestetä menettää toista siten että toinen pääsee jatkamaan elämää? Minusta tämä on jossain määrim huolestuttavaa, minun kontrollointi ihmiseltä joka minua ei rakasta tai todellisuudessa halua. Kun jotenkin olettaisi, että jos sen kummempia tunteita ei ole, se sanotaan ja sitten jatketaan matkaa.. Osaako kukaan sanoa tähän viisasta mielipidettä? Se että mies ei rakasta ja erotkaa ja jatkakaa matkaa on minustakin päivän selvää. En vain ymmärrä miksi miehellä on tarve jossain määrin esittää minulle että olisi toisin. Ja miten näistä voi päästä ihan oikeasti eroon :D mikään puhuminen ei auta
Myös sinä voit tehdä päätöksen suhteen lopettamisesta. Ei tarvitse odottaa, et mies päättää. Kerrot hänelle selvästi, et suhde on ohi. Et vastaa hänen viesteihin etkä itse ole yhteydessä.
Wall of text! Koitas vähän jäsennellä tota juttua.