Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisen henkilön puolesta ei saa lotota? En saanut lotota sukulaisen Veikkaus-kortilla,

Vierailija
14.07.2018 |

hän ei itse sairauden vuoksi päässyt lottoamaan, eikä tietokonetta omista. Eli hän olisi halunnut mahdolliset voitot suoraan tililleen, joten piti käyttää Veikkaus-korttia. Olen eri sukupuolta, joten mulle sanottiin, ettei kortti ole mun eikä sitä voi käyttää. Ihmettelen, että mikä riski siinä on? Kysyin, että tiedusteleeko ne sitten henkkareita kaikilta korttia käyttäviltä. No ei kuulemma kysy. Eli jos on samaa sukupuolta, niin sitten voi käyttää toisen korttia sen toisen puolesta...Hullua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo

Vierailija
2/5 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla veikkauskorttia ole, vaan puhelimella teen lottoa puolison tunnuksilla. Yhteiset rahat, yhteiset mahdolliset voitot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio valvoo ihmisten tuloja. Ei pääse toimeentulotuella rikastumaan. Se on sentilleen jokainen lottovoitto pois toimeentulotuesta!

Vierailija
4/5 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio valvoo ihmisten tuloja. Ei pääse toimeentulotuella rikastumaan. Se on sentilleen jokainen lottovoitto pois toimeentulotuesta!

Hallituksen päätöksellä 1.1.2024 alkaen:Jos voitat 500 - 90 000 000 Eurojackpotissa tai muussa Veikkauksen pelissä, tulee sinun luovuttaa perustoimeentulon perusosan ylittävä summa viipymättä KELA:an (josta se ohjataan paremmin rahaa ymmärtävien virkamiesten ja viskaalien taskuihin).

Vierailija
5/5 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy dystopiaan on Suomen syöpä eli kolme kirjainta: SDP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi