Vierailija

Vanhemmillani on nimittäin tällainen tapa. Kun tulevat käymään, käyvät samalla postilaatikolla, ja tuovat sisään postit, sitten laittavat ne lähimmälle vapaalle pinnalle. Olen sanonut monta kertaa että eivät tekisi tätä, kun a) en pidä siitä että postejani sorkitaan, ja b) laittavat usein postit johonkin outoon paikkaan, mistä en tajua niitä etsiä (esim. paperinkeräykseen menevien laatikkoon... ”mutku siinä oli muutakin postia!”, tai kirjahyllyyn), ja sitten ihmetellään miksi laskut eivät tule perille. Olen sanonut kauniisti, olen sanonut rumasti... rumasti sanominen aiheuttaa kamalaa marttyrointia ”kun halusin vaan auttaa!”, ja homma jatkuu.

Laittaisin lukon laatikkoon, mutta taloyhtiö ei salli. Menee niin hermo tähän hommaan!

• ylös 4
  • alas 2

Kommentit (4)

Vierailija

Juuh. Asuin aikanaan isovanhempieni naapurissa, enkä tykännyt ollenkaan että hakivat myös minun postini ja sain hakea sieltä heiltä. Enkä tykkää että joku kyläilijä jonka postin on tarkoitus tulla naapurin laatikkoon tarkistaa myös minun laatikkoni josko on laitettu vahingossa sinne.

Enkä tykkää siitä että postinkantaja laittaa pakettini naapurin laatikkoon, koska sillä on iso itse tehty laatikko ja sinne mahtuu, itse kun olen luottanut että saan hakea pakettini postista kun se ei mahdu laatikkooni. Enää en tilaakaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysynpähän vaan

Millä perusteella taloyhtiö ei salli lukon asentamista postilaatikkoon?

Vierailija

Kysynpähän vaan kirjoitti:
Millä perusteella taloyhtiö ei salli lukon asentamista postilaatikkoon?

Kaikilla pitää olla yhtenäiset laatikot. Eli ne pitäisi kaikki uusia, jos halutaan lukot. Mutta muutama jäärä vastustaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat