Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne ketään tasokkaan mökin omistajaa, joka kutsuisi minut kesälomalla viikoksi pariksi mökille

Vierailija
14.07.2018 |

Miksi mökinomistajat ovat niin ahneita? Ei kutsuta ketään mökille, itse kyllä nautitaan. Ja en puhu nyt mistään tasottomista mökeistä, ei ne minua kiinnosta. Kaikki mukavuudet! 😡

Aleksi

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vuokrata?

Vierailija
2/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä lähenee loppuaan, mutta en ole saanut vieläkään kutsua tasokkaalle mökille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tasokas mökki, se on itse asiassa paljon hienompi kuin kaupunkiasunto jossa asumme, mutta ollaan sen verran "yksityisiä" ihmisiä että ei kyllä haluta ketään nurkkiin pitkiksi aikaa Viikonloppu tai pari yötä on se maksimi miksi aikaa haluaa edes niitä läheisimpiä ja mukavimpia perheitä tai ihmisiä kylään. 

Vierailija
4/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään?

Vierailija
5/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tasokas mökki, se on itse asiassa paljon hienompi kuin kaupunkiasunto jossa asumme, mutta ollaan sen verran "yksityisiä" ihmisiä että ei kyllä haluta ketään nurkkiin pitkiksi aikaa Viikonloppu tai pari yötä on se maksimi miksi aikaa haluaa edes niitä läheisimpiä ja mukavimpia perheitä tai ihmisiä kylään. 

Yksityisiä = ahneita

Vierailija
6/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole ketään ketä kutsuisi, niin mukavaa kuin se olisikin.

Vierailija
7/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissakin vihervasemmisto ehdotti, että mökkien omistajat antaisivat mökkinsä pakolaísten käyttöön mutta ei siihen niin kauheasti innostusta ollut.

Vierailija
8/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa ottaa päähän, kun en tunne ketään, jolla olisi linna Ranskassa ja joka kutsuisi mut sinne kesällä kuukaudeksi täysihoitoon. Miksi linnojen omistajat ovat niin ahneita?

Vierailija
9/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja miksi kukaan Helsingin keskustassa ilmastoinnussa luksusasunnossa asuva ei kutsu mua viikoksi Helsinkiin käymään esim. teattereissa, konserteissa ja shoppailemassa. Mihinkään lähiöön en kyllä lähtisi kyläilemään. Suomalaiset ovat tsekkäitä ja ajattelemattomia ihmisiä.

Vierailija
10/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Parille mökille olisin kyllä tervetullut mutta ne omistajat on niin ahneita paskoja etteivät maksa mun lentoja Suomeen että pääsisin heitä moikkaamaan.

T. Ulkosuomalainen

Vierailija
11/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en tunne ketään, joka ottaisit minut perheeni kanssa vaikka espanjaan asunnolleen pariksi viikoksi vuodessa. Harmittaa! Miksi se ei kuulu minulle? Kuulemma paljon suomalaiset omistaa asuntoja ja kukaan ei kutsu meitä! Ei minua kiinnosta maksaa lomasta, mutta hyvin voisin lähteä lentolipun hinnalla.

Vierailija
12/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa ja haluaisin nauttia puutarhassa istuskelusta. Kukaan hienon puutarhan omistava ei ole kutsunut minua pihalleen istuskelemaan. Millaista ahneutta! Ja nyt en puhu mistään rupisista pikkupihoista, vaan vähintään 5000 neliöisestä kesäparatiisista jonka hoitamiseen omistaja käyttää vähintään tunnin päivässä. Haluan että silmäni lepää kun saavun paikalle ja virvokkeita pitää olla.

Vierailija
13/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä ja kädettömiä hmisiä ei ymmärtääkseni kutsuta.

Olen ollut 3 kertaa tuttavan hirsilinnassa (4 huonetta, keittiö, kaikki mukavuudet erämaajärven rannalla) ja kohta mennään taas.

Tasan ei käy reikäleivät.

Vierailija
14/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla peritty aika hieno, kaikki nykyajan mukavuudet sisältävä mökki, olen sinkku. Nyt kun kesäloma loppu jo, niin olen kyllä siististi eläville ja mukaville tutuille tarjonnutkin, että viikolla saa kyllä mökkiä lainata jos haluaa. Olla siellä kuin omallaan. Tällä hetkellä mökillä on miespuolinen serkku, joka on siitä kiva mökinlainaaja että aina on klapiakin tehty lisää vierailun aikana, ruoho on leikattu ja kukat kasteltu, vaikken erityisesti ole sellaista edes pyytänyt. Toisaalta samalla seudulla kiskovat 700-1000 euroa viikosta samankokoisilla ja -tasoisilla vuokramökeillä joten rahanarvoinen etu saada oleskella tuolla, kiva että tekee jotain vastineeksi.

Vierailija
15/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Parille mökille olisin kyllä tervetullut mutta ne omistajat on niin ahneita paskoja etteivät maksa mun lentoja Suomeen että pääsisin heitä moikkaamaan.

T. Ulkosuomalainen

Kehtaavatkin. Ovatko edes tarjoutuneet hakemaan sinut limusiinilla lentokentältä? Jos eivät, en pitäisi heitä oikeina ystävinä.

Vierailija
16/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ulkosuomalainen

Kehtaavatkin. Ovatko edes tarjoutuneet hakemaan sinut limusiinilla lentokentältä? Jos eivät, en pitäisi heitä oikeina ystävinä.

Lupaavat hakea juna-asemalta. Juna?!? Näen niitä jatkuvasti. Kuka matkustaa semmoisen katolla naama noessa ja hiukset viimasta tuhannen sekaisin!

T. Ulkosuomalainen

Vierailija
17/17 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin sitten tällainen pelleilyketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi