Mistä saa smoothieita ILMAN BANAANIA ?
Kommentit (13)
Jungle Juicessa on listalla banaanittomia vaihtoehtoja, ja halutessaan niistä lopuistakin saa banaanin vaihdettua pois.
Minun kalja-pekoni-makkarasmoothieni on banaaniton.
kaupassa on vihersmoothieita, jotka ei sisällä banaania
niin, miksi laitat sitä smoothieen jos et halua?
Ootko allerginen?
Sehän sopii smoothieeseen.
Mut varmaan vihersmoothiet?
Kaikki ei pidä banaanista. Minäkään en. Se ei luultavasti sovi vatsalleni, jos syön banaania tai mitään, missä sitä on, alkaa mahassa kuin käyminen ja babaaninmakuisia röyhtäyksiä alkaa tulla. Se ei ole miellyttävää.
Varmaan se sopii smoothieisiin sen takia, kun se on helposti mössäytyvää, juuri siksi. Ja siitä saa helposti myös sen perusseoksen, ei pelkästään makua. Mutta kaikkia sen maku ei miellytä.
Itse voi tehdä minkälaisia tahtoo, mutta joskus olisi kiva vaan jossain reissussa ostaa valmis smoothie, se olisi helppoa evästäkin pieneen nälänpoikaseen. Sitä kai tämä ap tarkoittaa, mutta kaikki täällä nyt haluavat vain nokitella, että tee itse.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei pidä banaanista. Minäkään en. Se ei luultavasti sovi vatsalleni, jos syön banaania tai mitään, missä sitä on, alkaa mahassa kuin käyminen ja babaaninmakuisia röyhtäyksiä alkaa tulla. Se ei ole miellyttävää.
Varmaan se sopii smoothieisiin sen takia, kun se on helposti mössäytyvää, juuri siksi. Ja siitä saa helposti myös sen perusseoksen, ei pelkästään makua. Mutta kaikkia sen maku ei miellytä.
Itse voi tehdä minkälaisia tahtoo, mutta joskus olisi kiva vaan jossain reissussa ostaa valmis smoothie, se olisi helppoa evästäkin pieneen nälänpoikaseen. Sitä kai tämä ap tarkoittaa, mutta kaikki täällä nyt haluavat vain nokitella, että tee itse.
Pieneen nälänpoikaseen auttaa paremmin vaikka pala juustoa. Sokeri vain kasvattaa sen nälänpoikasen aikuiseksi näläksi aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ootko allerginen?
Sehän sopii smoothieeseen.
Mut varmaan vihersmoothiet?
Banaanin läpitunkeva maku peittää kaiken muun alleen.
Ja onhan näissä huijauksen makuakin. Esim. marjasmoothien nimellä myytävässä tuotteessa suurin osa on banaania. Banaani = marja? No joo kasvitieteellisesti näin taitaa ollakin, MUTTA ei se nyt ole kyllä ensimmäinen mielikuva, mikä tulee marjasmoothiesta mieleen.
Berries, kotimainen, pelkkiä marjoja.
Banaani = halpa täyteaine
Mansikka, mustikka jne. = kallis
->
Bisnesmiehet laskeskeli, että laitetaan siis 90% banaania, loput niitä, minkä nimellä tuote myydään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieneen nälänpoikaseen auttaa paremmin vaikka pala juustoa. Sokeri vain kasvattaa sen nälänpoikasen aikuiseksi näläksi aika nopeasti.
Menit ohi aiheen. Nyt puhutaan smoothiesta. Joku kenties haluaa nimenomaan sitä ja kysyy, onko olemassa banaanitonta kaupasta saatavaa versiota.
Sitä saa siten, että ei laita siihen banaania.