Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistuin juuri somesta, koko somekulttuuri on hullu!

Vierailija
14.07.2018 |

Minä en ymmärrä miksi esimerkiksi instagramissa jokaisella nuorella naisella on ahteri esillä ja paljaana. Olen kyllästynyt tähän persekulttuuriin, joten ratkaisin ongelman lähtemällä pois somekanavilta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sairaaksihan se on mennyt. Minun tekee mieli lähteä jonnekin kauas aasiaan palmun alle paratiisisaarella, jossa ihmiset ovat aitoja ja ystävällisiä. Länsimaat olivat jotenkin parempi paikka 10-20  vuotta sitten. En jaksata näpertää älypuhelinsovelluksia ja olla tekokiinnostunut kaikkien 100 tuntemani ihmisten arkisista asioista. Mulle riitti kans.

Vierailija
2/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikki itsekorostus ja sen sellainen on mennyt niin yliampuvaksi ja ahdistavaksi, että en ihmettele, kun monet voivat pahoin ja masentuvat tai miten nyt ikinä ihmiset reagoivatkaan.

Ei tätä hullukaan kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain joidenkin juttu. Nykynuoret on orjuutettu täysin someen. Saavat jo vakavia eroahdistuksia, jos pitäisi olla päivän poissa älppärin ääreltä. Pahempaa kuin alkoholismi.

Vierailija
4/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on some.

Vierailija
5/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit sitten heti ensimmäiseksi tänne sosiaaliseen mediaan kertomaan asiasta?

Vierailija
6/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka te somevastaiset katoaisitte tällä kellonlyömällä maan kamaralta, ketään ei kiinnostaisi.

Olette vain katkeroa kun ette saa yhtä paljon huomiota kuin kauniit nuoret naiset.

Hajotkaa rumuuteenne :).

Vierailija
7/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kaikilla ole ahteri esillä, instagram vaan ehdottaa sinulle käyttäjiä, jotka muistuttavat niitä joita olet aiemmin tuomitsevasti kyylännyt.

Vierailija
8/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet somessa parhaillasi? 

Some: lyhhennys sanasta sosiaalinen media.  

Tämä tässä!

Vierailija
9/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi esimerkiksi instagramissa jokaisella nuorella naisella on ahteri esillä ja paljaana. Olen kyllästynyt tähän persekulttuuriin, joten ratkaisin ongelman lähtemällä pois somekanavilta.

Riippuu kyllä vähän ketä siellä seuraa. Yksikään minun seuraamastani henkilöistä ei instassa pyllyään esittele.

Vierailija
10/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka te somevastaiset katoaisitte tällä kellonlyömällä maan kamaralta, ketään ei kiinnostaisi.

Olette vain katkeroa kun ette saa yhtä paljon huomiota kuin kauniit nuoret naiset.

Hajoa narsismiisi "huomiohuo#ra"

Vierailija
11/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajoa narsismiisi "huomiohuo#ra"

Mitäpä olisikaan elämä ilman sitä  päivittäistä some-huomiota, eipä juuri mitään...

Vierailija
12/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siellä somessa itse valita mitä seuraa. Kun avaan instan mulle tulee luonto-, käsityö- ja ruokakuvia yms. Ei pyllistelijöitä. 

Vierailija
13/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on ollut koko päivä ja vähän vituttaa.

Mutta olo paranee heti kun menee naamakirjaan kertomaan kuinka hienosti mulla menee ja

kuinka hassun ihana ihminen mä oon.

Vierailija
14/14 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somenkin viehätys riippuu siitä, mitä siellä tekee. Jos esim. harrastaa jotain, voi keskittyä siihen ja jättää pyllistelykuvat kokonaan väliin. Itse seuraan Twitterissä japanilaisia piirtäjiä pääasiassa hiljaa, ja se on oikein mukavaa. Instassa seuraan yhtä miespuolista näyttelijää ja hänen edesottamuksiaan, mutta en muuta. Itse en siis tosiaan postaile käytännössä lainkaan.

Facebookia en ole koskaan edes harkinnut, en oikein keksi, mitä sillä voisi muka tehdä. Sukulaisiin voi pitää yhteyttä Whatsappillakin tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi