Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka myöhässä 35v nainen on lapsen saannin kannalta jos ei ole parisuhdettakaan vielä?

Vierailija
14.07.2018 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerkee!

Annat vaan mennä sitten, kun se kohille osuu.

Uskallusta vaatii.

Ota hyvä mies tai anna hyvän miehen löytää itsesi.

Ei minullakaan ollut 35 -vuotiaana miestä. Sitten se vaan tuli, kun oli avoin olo.

Kolme lasta sain viiden vuoden sisään. Kolmas syntyi, kun olin melkein 42.

Asiat menee aikuisena aika nopeasti, sitten kun ne alkaa rullata.

Jos aikomuksesi on tulla äidiksi, niin ole avoin myös sille miehelle.

Vierailija
22/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu yksilöstä. Itse aloitin 39-vuotiaana kumppanin etsinnäin ja 41-vuotiaana olin raskaana. Toki olin realisti ja menin parisuhde-edellä, sillä ajatuksella että lapsia ei välttämättä suhteeseen synny. No meni paremmin kuin mihin valmistauduin.

Juuri samoilla ajatuksilla mäkin olen liikkeellä.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile.

Vierailija
24/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile.

Pyhästä hengestä sikiäminen lienee ainoa jäljellä oleva mahdollisuus lapsen saamiseen. Pidetään peukkuja.

Vierailija
25/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko munasolujen pakastaminen kallista, onnistuuko edes Suomessa? Silloin ei olisi niin kiire. Baaripanoa en ottaisi, riskinä HIV.

Vierailija
26/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei parisuhde parin vuoden sisällä tärppää, voithan tehdä lapsen yksin hedelmöityshoidoilla

Vierailija
27/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin about vuosi sitten treffeillä 34-vuotiaan miehen kanssa, joka alkoi selittää miten ei ole ikinä halunnut lapsia ja minä sitten sanoin että mä kyllä haluaisin. Mies oli aivan hämmästynyt, että ei hänelle tullut edes mieleen, että mä vanhempana naisena enää haluaisin jälkikasvua, olinhan kokonaisen vuoden häntä vanhempi. Ilmeisesti sillä ajatuksella mielellään deittaili itseään vanhempia, ettei ne nyt siinä iässä enää aio lisääntyä :D

Vierailija
28/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vähän nuorempi, melkein 34-vuotias, kun tapasin mieheni. Lapsen, joka on molempien esikoinen, syntyessä olin 35 ja puoli. Raskauduin helposti, mutta raskausaika oli helvettiä. Nyt suunnittelemme toista lasta ja olen 37. Olemme oikein onnellinen perhe.

Ei ole myöhäistä perustaa perhettä iässäsi.

No siinä on kyllä kiirettä pidetty. Tuskin edes tunsitte toisianne, kun pullat oli jo uunissa. Oliko edes suunniteltu raskaus?

Tietysti oli suunniteltu raskaus, jota edelsi reilun vuoden seurustelu. Heti alusta asti oli puhetta, että kumpikin haluaa perheen. Joten miksi viivytellä kun ikää kuitenkin alkoi jo olemaan molemmilla. Tämä ratkaisu sopi meille. Tietysti lähdimme siitä ajatuksesta, että en raskautuisi niin helposti kuin raskauduin, joten siksikin aloimme yrittämään ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan