Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka myöhässä 35v nainen on lapsen saannin kannalta jos ei ole parisuhdettakaan vielä?

Vierailija
14.07.2018 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuossa iässä baaripano -> yhäri -vaihtoehto alkaa olla ainoa realistinen.

Vierailija
2/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii, varsinkin jos on valmis hedelmöityshoitoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa vielä aikaa, mutta tietääkään ei kannata ootteleenkaan jäädä. Eilen viimeksi kuulin 45-vuotiaasta ensisynnyttäjästä joka oli ilmeisesti tullut vielä luomusti raskaaksi. Aika harvinaista kyl varmaan.

Vierailija
4/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kysytään tätä samaa.... 

Se on täysin yksilöllistä, mutta KESKIMÄÄRIN hedelmällisyys alkaa laskea näillä kieppeillä (35v.). Tosin ensin varsin loivasti, mutta kuitenkin. 

Yli nelikymppisen mahdollisuus raskautua luomusti on jo KESKIMÄÄRIN olennaisesti laskenut. 

Mutta toki jokainen voi luetella montakin yli 40-vuotiasta synnyttäjää, useimmat tuntevat ainakin yhden jopa yli 45-vuotiaan. 

Jos kuitenkin lapsi tuntuu ehdottomalta edellytykseltä täyteen elämään, niin varminta on aloittaa yritys jo kolmenkympin korvilla viimeistään. 

Eli jos sinulla ei ole edes isäkandidaattia, niin olet -- jos et myöhässä niin ainakin on kiire. 

Vierailija
5/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin et tosi myöhässä.

Vierailija
6/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistut jos pystyt nielemään ylpeytesi.

Kaikki tietävät että Suomi on täynnä poikamiehiä. Jätät sen herra täydellisen metsästyksen ja otat ensimmäisen joka on ihmisenä siedettävä ja haluaa lapsen.

Saatte lapsen ja hyvällä tsäkällä kiinnytte toisiinne.

Vierailija
7/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa, myöhässä olen, mutta en silti aio olla yrittämättä.

Vierailija
8/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietävät että Suomi on täynnä poikamiehiä. Jätät sen herra täydellisen metsästyksen ja otat ensimmäisen joka on ihmisenä siedettävä ja haluaa lapsen.

Tämä. Selkäni takana on kilttimiesten legioona, valmiina perustamaan perheen, valmiina siittämään.

Vierailija
9/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Hommaa lapsi tai kaksi ja eroa kun alkaa tympiä liikaa tai ehkä tapaat kiinnostavamman. Sitten vaan vuoroviikkoilua sen katkeran miehen kans jota et koskaan edes rakastanut 👍

Vierailija
10/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Hommaa lapsi tai kaksi ja eroa kun alkaa tympiä liikaa tai ehkä tapaat kiinnostavamman. Sitten vaan vuoroviikkoilua sen katkeran miehen kans jota et koskaan edes rakastanut 👍

Kuulostaa suunnitelmalta, let's do it!

Vierailija
11/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Selkäni takana on kilttimiesten legioona, valmiina perustamaan perheen, valmiina siittämään.

Katsopa vielä kauemmaksi ja näet jännämiesten armeijan joka on valmiina siittämään.

Vierailija
12/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän nuorempi, melkein 34-vuotias, kun tapasin mieheni. Lapsen, joka on molempien esikoinen, syntyessä olin 35 ja puoli. Raskauduin helposti, mutta raskausaika oli helvettiä. Nyt suunnittelemme toista lasta ja olen 37. Olemme oikein onnellinen perhe.

Ei ole myöhäistä perustaa perhettä iässäsi.

Vierailija
13/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 37-vuotiaana miehenä haluaisin perheen, mutta kun ei ole koskaan ollut edes parisuhdetta niin tiedän ettei tule ikinä olemaan perhettäkään.

Tsemppiä silti ap:lle.

Vierailija
14/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kuukautta?

Vierailija
15/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä 37-vuotiaana miehenä haluaisin perheen, mutta kun ei ole koskaan ollut edes parisuhdetta niin tiedän ettei tule ikinä olemaan perhettäkään.

Tsemppiä silti ap:lle.

Miksi ansaitsisit suhteen?

Vierailija
16/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa kumppania helposti, voi olla haaste.

Vierailija
17/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vähän nuorempi, melkein 34-vuotias, kun tapasin mieheni. Lapsen, joka on molempien esikoinen, syntyessä olin 35 ja puoli. Raskauduin helposti, mutta raskausaika oli helvettiä. Nyt suunnittelemme toista lasta ja olen 37. Olemme oikein onnellinen perhe.

Ei ole myöhäistä perustaa perhettä iässäsi.

No siinä on kyllä kiirettä pidetty. Tuskin edes tunsitte toisianne, kun pullat oli jo uunissa. Oliko edes suunniteltu raskaus?

Vierailija
18/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi miestä ihan tosissasi; kesä on rakkauden aikaa - ja kirjoita esim. treffi-ilmoon, että haluat perheen ja luonnollisesti ikäsi takia varsin piankin.   Eli etsi perheestä haaveilevaa miestä.

Vierailija
19/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisyyskin on yksilöllinen ominaisuus. Itse tulin 35 v helposti = parissa kuukaudessa raskaaksi. Seuraava lapsi tuli alkuun vahingossa, sillä edellisen jälkeen ei ollut edes kuukautiset alkaneet. Lapsilla ikäeroa vuosi.

Vierailija
20/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksilöstä. Itse aloitin 39-vuotiaana kumppanin etsinnäin ja 41-vuotiaana olin raskaana. Toki olin realisti ja menin parisuhde-edellä, sillä ajatuksella että lapsia ei välttämättä suhteeseen synny. No meni paremmin kuin mihin valmistauduin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi