Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo pitää minua psykopaattina :-(

M34
14.07.2018 |

Hänen pikkuveljellään 22v on huumevelkoja. Pyysi minua puhumaan velkojille. Minulla ei ole rikosrekisteriä, eikä historiaa väkivallan parissa. Olen ammatiltani ja ilmeisesti ajatuksiltani insinööri. Kävin velkojille sanomassa, että arvostaisimme sitä etteivät he enää kovistelisi poikaa. he kysyivät, miksi? Lupasin heille, että alkuperäinen velka maksetaan heti, muttei korkoja. ................(paskanjauhantaa)....Sovimme maksamme alkuperäisen velan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen ongelma tiivistyy tuon "paskanjauhantaa" osuuden alle. Eikö lopputulos kuitenkin ole tärkein?

Vierailija
2/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkasitko tappaa ne hitaasti ja hartaasti tuossa paskanjauhantakohdassa, mikäli veljeä ei jätetä rauhaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkasitko tappaa ne hitaasti ja hartaasti tuossa paskanjauhantakohdassa, mikäli veljeä ei jätetä rauhaan?

en tietenkään.

ap

Vierailija
4/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole kovuutta sellaiseen. Mainitsin heille omistamastani hirvikivääristä. Kaveri kysyi " uhkailetko sinä"? Sanoin ainoastani toteavani tosiasian.

ap

Vierailija
5/5 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ne naiset on. Jos et olisi psykopaatti niin sitten narsisti taikka pettävä väkivaltainen alkoholisti. Asiasi on siis toistaiseksi ihan hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi