Eiköhän myös av-mammat ihaile Trumpin itsevarmaa otetta salaa, vaikka mukamas Trumpista ei tykättäkään.
Nyt kun median parjaama Trump tulee Helsinkiin ovat jututkin miehestä muuttuneet positiivisemmiksi.
Eiköhän myös av-mammat ihaile Trumpin itsevarmaa otetta salaa..
Kommentit (18)
Ap, vaikka sä ihailet niin sun on tajuttava että valtaosa naisista ajattelee Trumpin olevan seksistinen moukka.Siinä ei ole mitään ihailtavaa. Minä en ihaile miestä joka on rikastunut muiden varoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaikka sä ihailet niin sun on tajuttava että valtaosa naisista ajattelee Trumpin olevan seksistinen moukka.Siinä ei ole mitään ihailtavaa. Minä en ihaile miestä joka on rikastunut muiden varoilla.
No ainakin iltasanomissa oli jo Trumpista naistoimittajalta positiivissävytteinen kirjoitus. Vaikka Trumpilla on ronskia tai moukkamaista käytöstä ollut pitkin historiaa, niin tuntuu charmi purevan kun päätyi jo presidentiksi asti. Trump puhuttaa ainakin ja herättää vastakkainasettelua. Väitän, että jos Trump kutsuisi sinutkun illalliselle, niin olisit myyty kutsusta.
Vierailija kirjoitti:
Touko Aalto petti vaimoaan.
Joo Touko on liian liberaali viherpiipertäjä muutenkin ja meni vielä vaimoaan pettämään. Mieheltä vaaditaan selkärankaa ja tiettyä jämäkkää konservatiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin iltasanomissa oli jo Trumpista naistoimittajalta positiivissävytteinen kirjoitus. Vaikka Trumpilla on ronskia tai moukkamaista käytöstä ollut pitkin historiaa, niin tuntuu charmi purevan kun päätyi jo presidentiksi asti. Trump puhuttaa ainakin ja herättää vastakkainasettelua. Väitän, että jos Trump kutsuisi sinutkun illalliselle, niin olisit myyty kutsusta.
Just, Rita Tainolan näkemykset edustavat yksi yhteen suomalaisten naisten näkemyksiä. 🤣
Trump on ihaanaa. Ja ollaan saatu politiikkaan mielenkiintoa, hauskuutta ja uusia keskustelijoita.
Siinä on kyllä äijä joka ällöttää. Hyi helvata 😝
Minä ainakin ihailen sekä Trumpia että Putinia. Valta saa mun pään aina pyörälle. Voisin mielelläni ottaa Melanien paikan.
N. 35
Vierailija kirjoitti:
Voit olla varma ettei ihailla.
Puhu sinä vain omasta puolestasi.
Se karisma, mitä itsevarmuus tuo, mitätöityy kyllä varsin tehokkaasti, kun mies avaa suunsa. Trumpin lausunto Brexitistä oli kuin sketsiohjelmasta tai alaluokalta, jossa poika ei ollut lukenut läksyjään ja yritti harhauttaa opettajaa kertomalla tarinoita.
Ai ihailenko henkisesti uhmaikäisen tasoista aikuista lasta, joka on saanut IIISON leikkikalun? No en. Mä oon 30v.
En kyllä ihaile tyhmyyttä ja tietämättömyyttä.
Trumpilla ei ole itsevarmaa otetta.
Se on ihan vaan klassinen öyhöttäjä. Sikäli outoa ettei näihin enää juuri törmää sen jälkeen kun lakataan käymästä samoissa baareissa autopuolen amisten kanssa.
En nyt puhu_Presidentti_Trumpista vaan bisnesmies Trumpista vähän ennen pressaksi tuloaan, niin olen vakuuttunut että valtaosa av-mammoista kiihottuisi ihan märäksi jos hän puristelisi ja kourisi näitä rinnoista ja alapäästä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt puhu_Presidentti_Trumpista vaan bisnesmies Trumpista vähän ennen pressaksi tuloaan, niin olen vakuuttunut että valtaosa av-mammoista kiihottuisi ihan märäksi jos hän puristelisi ja kourisi näitä rinnoista ja alapäästä.
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Trumpilla on naisia riittänyt eli kyllä Donald Trump on naismagneetti ja jos se pätee jenkeissä niin varmasti myös Suomessa. Raha ja valta vetoaa naisiin. Tämä on totuus.
Voit olla varma ettei ihailla.