Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita hyttyset eivät syö koskaan?

Vierailija
14.07.2018 |

Lapsena kelpasin kyllä hyttysille, mutta vuosikymmeniin minua eivät ole hyttyset pistäneet, muutamaa harvaa kertaa lukuunottamatta. Näinä muutamana kertana ei ole jäänyt kutinaa tai paukamimia.
Jokin ominaistuoksu tässä varmaan on takana..Tai sitten syövät, mutta olen jotenkin immuuni. Muita ” onnekkaita”? t. Nainen 45 v.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt löytyi asia mistä voin ihan rehellisesti sanoa, että ole kateellinen! Minua kyllä syö hyttyset ja kaikki muutkin verenimijät.

Vierailija
2/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan hyvä asia tuo. Veressäsi on luultavasti jotain vikaa. Kannattaa käydä testeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Miestä ottaa pattini kun hänellä on "hyttysturkki" ja minuun ei koske yksikään :'D. Vaikka mies olisi juuri valellut itsensä 10 litralla Offia, ja minulla ei olisi tippaakaan.

Minun ei tarvitse käyttää hyttyskarkoitetta; riittää, että ulkona on joku muu (hyvä juttu, koska inhoan karkoitteiden hajua sydämeni pohjasta).

Itse asiassa mies juuri äsken valitti, että yöllä oli ollut sisällä hirveästi itikoita. Minä: "ai jaa".

Jostain luin, että hiljattaisesta tutkimuksesta oli selvinnyt hyttysten pitävän enemmän tietyistä verityypeistä. AB on ilmeisesti itikoiden inhokki. Minun verityyppini on juurikin AB, miehen on 0.

Sinun tapauksesi, ap, ei tietenkään tällä selity, jos hyttyset kuitenkin tykkäsivät sinusta lapsena. Ehkä sitten hormooneista kiinni?

Vierailija
4/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä. Oma veriryhmäni on O +, ja veriarvot ovat hyvät. Ja näin on ollut varmaan 30 vuotta. Muistan teininä mökillä, kun hyttyset söivät. Olin niin pöljä, että annoin niiden syödä, ja huomasin sittemmin etten olekaan enää kiinnostava. Ehkä mä haisen pahalle.

Olen myös kasvissyöjä, ollut myös vuosikymmeniä, en sitten tiedä miten se vaikuttaa.

Ulkona ollessa hyttyset saattavat pyöriä ympärillä mutta jättävät sitten rauhaan 🙂. Ap

Vierailija
5/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua hyttyset pistävät, mutta selvästi en ole niiden mielestä makea. Mulle ei tule paukamia, paitsi tyyliin kesän ensimmäisestä pistosta. Kun olin lapsi, meillä oli mökillä aivan älyttömästi hyttysiä, ja tulin immuuniksi sille kutinaa aiheuttavalle aineelle.

Vierailija
6/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsitykseni mukaan se, miten paljon hyttyset syövät, riippuu ihmisen ominaishajusta. 

Vierailija
7/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas oon niitä että jos yksikin hyttynen ulkona on ilmassa samaan aikaan niin eiköhän se jostain 3 km päästäkin minun kimppuun tule.

Vierailija
8/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pistä. 

Saattavat kävellä iholla etsiskellen paikkaa, mutta tuloksetta. Mulla on verisuonet jotenkin syvällä. Hoitajakin joutuu oikein etsiskelemään suonta verikoetta varten. 

Tuon hajujutunkin olen kuullut. Joskus joku rambomainen hyttysyksilö on päässyt imulle, mutta se ei haittaa, koska minulle ei tule pienen pientäkään jälkeä siitä eikä kutinaa. 

Vierailija
9/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiusaa. Saa sanoa yhden käden sormilla saa laskea hyttysenpistot koko kesänä.

Sen sijaan paarmoille kyllä kelpaan, ja niitten pistoista kamalat kivuliaat paukamat! :(

Vierailija
10/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan hyvä asia tuo. Veressäsi on luultavasti jotain vikaa. Kannattaa käydä testeissä.

🤣😂

Vierailija
11/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä!

Miestä ottaa pattini kun hänellä on "hyttysturkki" ja minuun ei koske yksikään :'D. Vaikka mies olisi juuri valellut itsensä 10 litralla Offia, ja minulla ei olisi tippaakaan.

Minun ei tarvitse käyttää hyttyskarkoitetta; riittää, että ulkona on joku muu (hyvä juttu, koska inhoan karkoitteiden hajua sydämeni pohjasta).

Itse asiassa mies juuri äsken valitti, että yöllä oli ollut sisällä hirveästi itikoita. Minä: "ai jaa".

Jostain luin, että hiljattaisesta tutkimuksesta oli selvinnyt hyttysten pitävän enemmän tietyistä verityypeistä. AB on ilmeisesti itikoiden inhokki. Minun verityyppini on juurikin AB, miehen on 0.

Sinun tapauksesi, ap, ei tietenkään tällä selity, jos hyttyset kuitenkin tykkäsivät sinusta lapsena. Ehkä sitten hormooneista kiinni?

Toivottavasti miehesi jättää sinut.

Vierailija
12/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä!

Toivottavasti miehesi jättää sinut.

Toivottavasti ei, kun sitten hyttysten täytyisi tyytyä syömään minua :D

T. 3