Soitin teinille, joka on parhaillaan rippileirillä.
Ei vastannut, mutta pisti tekstaria "En voi nyt vastata, mutta hyvin menee ja selviän kyllä."
Siinähän ne olikin sitten oleelliset.
Kommentit (17)
Kai sulla on leirin aikuisten yhteystiedot? Soittaisin sinne papille tai nuorisotyön ohjaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on leirin aikuisten yhteystiedot? Soittaisin sinne papille tai nuorisotyön ohjaajalle.
Mitä asiaa sulla heille olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistaisin, että tytöllä kaikki ok.
Voi p.......... se kuolee nolouteen
Mee nyt terassille ja ala elämään elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! 20 vuotta sitten ei ollut lapsilla puhelimia, eikä kukaan soitellut leireille kuulumisia sun muita. Kyllä vanhemmat luotti, että pärjäsi. Ihan pelottaa mitä näistä nykyajan lellipennuista tulee.
Vierailija kirjoitti:
Voi p.......... se kuolee nolouteen
Miksi? Se ihan sama teini itkee 10 vuoden kuluttua tällä palstalla, että äiti ei tee velvollisuuttaan ja järjestä lastenhoidosta vapaata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! 20 vuotta sitten ei ollut lapsilla puhelimia, eikä kukaan soitellut leireille kuulumisia sun muita. Kyllä vanhemmat luotti, että pärjäsi. Ihan pelottaa mitä näistä nykyajan lellipennuista tulee.
Jep, kerran soitimme satelliittipuhelimesta patikointirippileirillä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä tyttöäsi painaa kolme poikaa joka reikään.
Ap:n lapsi on poika.
Minä korkkasin yhden tytön rippikoulussa. Omakin poikuus meni samalla. Mitä luulet että sun teini tekee kun ei ehdi puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Minä korkkasin yhden tytön rippikoulussa. Omakin poikuus meni samalla. Mitä luulet että sun teini tekee kun ei ehdi puhelimeen?
Ainakin omalla riparilla oli järjestetty muuta ohjelmaa kuin teinityttöjen korkkaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omalla riparilla oli järjestetty muuta ohjelmaa kuin teinityttöjen korkkaamiset.
Ei se ollut järjestetty ohjelma vaan kahden nuoren välinen juttu. Suhde jatkui vielä neljä vuotta siitä.
Heh, omalla riparilla yksi tyttö tarjosi, mutta on ollut kiinnostunut hänestä, joten jätin väliin. Muutaman vuoden kyllä kirosin tyhmyyttäni, mutta ehkä se oli kuitenkin parempi vaihtoehto.
Kyllä ne sieltä ilmoittaa, jos kaikki ei ole kunnossa. Anna nyt lapsen viettää mukava leiri äläkä hössötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut järjestetty ohjelma vaan kahden nuoren välinen juttu. Suhde jatkui vielä neljä vuotta siitä.
Minä opettelin rippileirillä pussailemaan. Kielet kurkussa -suhde jatkui kaksi kuukautta.
Ihana :D
Itse sain lapselta kysymyksiin vastaukseksi "ok" tai "joo".