Mitä muut yksinäiset teette kesälomalla?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Nukun kellon ympäri, vietän aikaa kahden kissani kanssa, neulon ja virkkaan ja täytän ristikoita ja jumitan netissä.
Tunnen huonommuutta tästä ja haluaisin enemmän sosiaalista ja menevää elämää ja koen usein olevani yksinäinen, mutta toisaalta tiedän myös olevani todella introvertti ja vetäytyvä luonteeltani. En jaksaisi sitä ihanne-elämää mitä mukamas toivon.
Oletko miten taitava neulomaan ja virkkaamaan? Etsin jotakuta, joka tekis yhdet ihanat hanskat. Maksan.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kesätapahtumia täynnä. KVG. Nyt esim alkaa Porissa superviikko. Suomi Areena ja jazzit. Senkun otat itseäsi niskasta kiinni ja töppöset jalkaan ja menox.
Kaikki eivät tykkää käydä tuollaisissa tapahtumissa.
En oikeastaan mitään. En tiedä olenko tyytyväinen aika neutraali fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun kellon ympäri, vietän aikaa kahden kissani kanssa, neulon ja virkkaan ja täytän ristikoita ja jumitan netissä.
Tunnen huonommuutta tästä ja haluaisin enemmän sosiaalista ja menevää elämää ja koen usein olevani yksinäinen, mutta toisaalta tiedän myös olevani todella introvertti ja vetäytyvä luonteeltani. En jaksaisi sitä ihanne-elämää mitä mukamas toivon.
Oletko miten taitava neulomaan ja virkkaamaan? Etsin jotakuta, joka tekis yhdet ihanat hanskat. Maksan.
Valitan, en tee muille tilauksesta, kun saan siitä niin hirveät paineet.
Käyn semmosessa vähän niin kuin psykiatrisessa päiväsairaalassa muutaman kerran viikossa. :D On ainakin tekemistä. Muun ajan sitten makaankin kotona vaan.
Olen vaan ja harrastan juttujani siinä välissä. Viime viikolla kävin lapissa.
Menen rannalle istuskelemaan yksin, pelaan videopelejä, katson netflixiä.
Mä olen kohta 50v leskinainen, lapset maailmalla jo. Miehen kuolemasta tulee kohta vuosi, ja nyt olen päässyt hieman jaloilleni. Kavereita ei oikein ole, ja olenkin ylittänyt oikeastaan itseni, kun olen tänä kesänä käynyt muutamilla paikallisilla festareilla ja lomalla olin etelässä yksin. Vaatii kyllä paljon lähteä -- yksin --, mutta kun tulee takaisin, niin mieli on hyvä, kun on lähtenyt. Kyllä se tästä..
Mulla on mies ja 2 lasta, kuitenkin kärsin yksinäisyydestä eikä kavereita ole. Päivät menee lasten kanssa näin lomalla. Vapaa-iltoina käyn yksin lenkillä tai kuntosalilla. Tekisi mieli lähteä yksille festareille ja mieskin on saanut sen viikonlopun vapaaksi ja luvannut olla lasten kanssa kotona jotta pääsisin lähtemään. Ei vaan ole ketään kaveriksi, hävettää. En edes kehtaa miehelle kertoa, joutui näkemään vaivaa että sai järjestettyä vapaat. Ehkä pyydän erästä työkaveria joka myös nyt lomailee...