Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletko tyytyväinen tilanteeseen?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Exä lähti aikanaan kävelee kaverit kadonneet ehkä joku ulkomaan matka olisi hieno esim Havaiji

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oon maannut sängyssä koko viikon. Lukenut kirjoja, selannut Av:tä, katsonut elokuvia. Oon pettynyt itseeni, etten ole saanut edes nokkaani ulos.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Aika usein se menee niin että jos johonkin lähtee niin joko rannalle yksin aurinkoa ottamaan tai yksin liikuntaa harrastamaan. Ja iltaisin jonkun leffan tai dokumentin katselua, yksin.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon maannut sängyssä koko viikon. Lukenut kirjoja, selannut Av:tä, katsonut elokuvia. Oon pettynyt itseeni, etten ole saanut edes nokkaani ulos.

Tuo on lähestulkoon rikos olla näin hyvällä säällä koko ajan sisällä.

• ylös 9
  • alas 23
Vierailija

Tarkoitatko yksin elävää, vai yksinäisyydestä kärsivää? Olen sinkku ja teen kaikkea kivaa, välillä myös löhöän kotona tekemättä yhtään mitään. Ensi viikolla olisi tarkoitus aloittaa remppahommia, olohuoneeseen ja makkariin tapettien vaihto.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

3 tässä vielä. Ero yli seitsemän vuoden suhteesta tuli vähän ennen lomaa. Masentaa, enkä tahdo kertoa kenellekään erosta.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Katon Netflixiä, ulkoilen, leivon tavallista enemmän, käyn kaupoissa pyörimässä, hoidan asioita joita muulloin en ehdi (käyn lääkärissä :D, kampaajalla). Ulkona vois olla enemmänkin, käyn siis 1h-2h mittaisilla lenkeillä, mutt en oikein tykkää tuosta paahteesta ja ahdistaa kun vaatteeni on aika tylsiä ja tuntuu ett näytän ihan nörtiltä muiden helteenpalvojien joukossa..Tänään pyöräilin löysässä t-paidassa ja 3/4-mittaisissa housuissa, kaikilla muilla oli pienet topit ja shortsit päällä :p oon kummiski ihan hyväkroppanen, joskus ois kiva iteki esitellä :D Mutt en kehtaa

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vaikea tsempata itseä kun on Juhannuksesta asti löhönnyt kotona. En osaa lähteä mihinkään, ei tee mieli mennä yksin notkumaan mihinkään tapahtumiin, eikä niistä oikein tiedäkään. Onneksi kohta pääsee takaisin töihin. Olisipa kauheata olla työtön. Tämmöisiä tunnelmia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikea tsempata itseä kun on Juhannuksesta asti löhönnyt kotona. En osaa lähteä mihinkään, ei tee mieli mennä yksin notkumaan mihinkään tapahtumiin, eikä niistä oikein tiedäkään. Onneksi kohta pääsee takaisin töihin. Olisipa kauheata olla työtön. Tämmöisiä tunnelmia.

Olisipa kauheata olla noin avuton, ettei osaa tapahtumia etsiä, eikä uskalla yksin liikkua. Yksin on kaikkein paras lähteä ulos, kun saa tulla ja mennä ja olla niinkuin itseä huvittaa.

• ylös 6
  • alas 14
Vierailija

Syön hyvän hedelmäpitoisen aamupalan, aamulenkkeilen ennen kuumuutta, käyn ilmastoidulla salilla, rantaterassilla kahvilla, kesäteatterissa, ajelen naapurikaupunkiin, käyn ehkä Helsingissä Stockmannilla shoppailemassa, luen, katson telkkaria, moikkaan naapureita ja vanhempiani, pistäydyn siskon mökillä... Nautin olostani.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja pitkään nukkumalla menee koko päivä hukkaan, vai mitä?

Vierailija

Suomi on kesätapahtumia täynnä. KVG. Nyt esim alkaa Porissa superviikko. Suomi Areena ja jazzit. Senkun otat itseäsi niskasta kiinni ja töppöset jalkaan ja menox.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi se on rikos ja ketä kohtaan? Minusta yhteen muottiin pakottaminen on kiusaamista. Jokainen tavallaan, suotakoon se.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Nukun kellon ympäri, vietän aikaa kahden kissani kanssa, neulon ja virkkaan ja täytän ristikoita ja jumitan netissä.

Tunnen huonommuutta tästä ja haluaisin enemmän sosiaalista ja menevää elämää ja koen usein olevani yksinäinen, mutta toisaalta tiedän myös olevani todella introvertti ja vetäytyvä luonteeltani. En jaksaisi sitä ihanne-elämää mitä mukamas toivon.

Vierailija

Oon rempannut kämppää ja tavannut tuttuja ja sukulaisia. Oon vieraillut lapsen opiskelijakämpässä Turussa, kun lapsi on mun luona kesän. Vielä 2 ihanaa viikkoa edessä. Saatan käydä Tallinnassa jos on lautoilla tilaa tai sitten pyörin stadin kesässä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat