Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perfektionistit ja suorittajaihmiset. Mikä teitä ajaa tekemään asioita? Mistä saatte motivaatiota?

Vierailija
13.07.2018 |

Meinaan kun en itse tahdo saada millään edes pakollisia asioita tehtyä. Olisi ihanaa olla suorittajaihminen, joka joutuisi korkeintaan vaan toppuuttelemaan liiallista tekemistä. Mistä te saatte käyttövoimanne, oi suorittajat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perfektionisti enkä saa mitään aloitettua/kunnolla loppuun koska pelkään tekeväni virheen.

Vierailija
2/7 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkään, etten ole minkään arvoinen, jos en suorita (täydellisesti). Onneksi terapia on tähän auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa ihan perfektionisti. Sit jos en saa ihan väh 95% hyvin tehtyä, tulee fiilis, ettei haluu tehdä ollenkaan. Ettei silleen hutiloiden.

Vierailija
4/7 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään asioiden aikaan saamisesta/ tekemisestä ja siitä tulee mulle energinen olo. Olen joutunut opettelemaan joutena oloa ja se on vieläkin vaikeaa.

Motivaatio syntyy tekemisestä, sanotaan.

Vierailija
5/7 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perfektionisti enkä saa mitään aloitettua/kunnolla loppuun koska pelkään tekeväni virheen.

Tämä juuri näin. En tiedä miten joku nämä kaksi ominaisuutta yhdistäisi.

Vierailija
6/7 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja plussaa vaativuus itseä kohtaan. Vaadin itseltä enemmän ja vielä vähän enemmän, tehtävä se ja tämä - saa paljon aikaiseksi. Opettelen myös armollisuutta itseä kohtaan.

Nelonen

Vierailija
7/7 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri näin. En tiedä miten joku nämä kaksi ominaisuutta yhdistäisi.

Joskus uuvuttava yhdistelmä tämäkin, että kaikki pitää tehdä täydellisesti - mutta mahdollisimman tehokkaasti lyhyessä ajassa (mieluiten valmista jo eilen). Tällä välttää kyllä tuon, ettei saisi aloitettua ja saa paljon aikaiseksi, mutta en tiedä onko sen parempi (hyvinvoinnin kannalta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä