Vierailija

En oo siis viel synnyttäny mut lapsel ois paljo parempi jos sais hyvän kodin muualt en ees halunu sitä ku must tuntuu et aivo pestii tähä juttuu (exä on hullunarsisti) miten tollase adoptiojutun saa etee et mihin ottaa yhteyttä? Sitäpaisti must tuntuu etten enään oo valmis tähä hommaa

• ylös 17
  • alas 3

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Siitä vaan lastenedunvalvojalle kertomaan että sinä et halua lapsen huoltajuutta niin isukki saa sen kokonaan kun kerta halusi.

• ylös 28
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkällä raskaus on?

Joku 13.5 vkk ap

Miten olisi aborttimatka naapuriin jos et erikoislupaa enää saa.

• ylös 3
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan lastenedunvalvojalle kertomaan että sinä et halua lapsen huoltajuutta niin isukki saa sen kokonaan kun kerta halusi.

Mutku se ei haluu sitä enään kans ku uus muija vaa kiinostelee ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ei sinun tarvitse mitään adoptiorumbaa alkaa selvittämään vaan huoltajuuden luovutat isälle.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

On paljon lapsettomuudesta kärsiviä, jotka haluaisivat adoptoida. Ihan hyvä päätös mielestäni.

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku 13.5 vkk ap

Sitäki oon miettiny en haluis pilaa omaa elämää narsustin takii!! ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutku se ei haluu sitä enään kans ku uus muija vaa kiinostelee ap

Hän tulee viimeistään poliisin saattamana todistamaan isyyttään lapseen. Et ole yksin vastuussa tässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ei sinun tarvitse mitään adoptiorumbaa alkaa selvittämään vaan huoltajuuden luovutat isälle.

Ei mäin.
Sano neuvolassa tai synnytyssairaalassa, että haluat antaa lapsen adoptioon. He hoitavat käytännönjutut puolestasi.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku 13.5 vkk ap

Sitäki oon miettiny en haluis pilaa omaa elämää narsustin takii!! ap

Saat sen luvan kun selität tilanteen ihan helposti. Ei tarvitse pilata elämää ja traumatisoida itseään enempää.

Vierailija

Oot paha ku sun ois pitäny sanoo alunpitäin et se ottaa muijan joka haluu lapsii ko sä et. Lapsii ei ikin tehä jos niit ei haluu oikeest, niiko aikuiste oikeest.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei mäin.
Sano neuvolassa tai synnytyssairaalassa, että haluat antaa lapsen adoptioon. He hoitavat käytännönjutut puolestasi.

Mitäs sitten kun narsisti-isä ilmestyy paikalle vaatimaan lastaan? Anna sille se ja se tekee mitä haluaa niin ei tarvitse itse enää olla tekemisissä.

Vierailija

Mutku olen oikeesti miettiny sitä abortiinkin voiks siihen olla joku erikois- lupa?kroppaki menee pilalle raskaudest ku teen promoottorintöit ja sitte en saa enään töitä ja en pysty ainakaan elättää sitä tai itteä ap

• ylös 2
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutku olen oikeesti miettiny sitä abortiinkin voiks siihen olla joku erikois- lupa?kroppaki menee pilalle raskaudest ku teen promoottorintöit ja sitte en saa enään töitä ja en pysty ainakaan elättää sitä tai itteä ap

Minä olin saamassa lasta yksin ja sitä valmisteltiin hyvin pitkälle 12 viikon jälkeen vielä että ethän nyt varmasti halua aborttia.
Eli kokemukseni mukaan nuori yksin oleva saa erikoisluvalla.

Vierailija

Ei siin midistä, dumppaa skidi vaikka Venäjälle lastenkotiin ja paluumatkalla niin kovat perseet ettet muista asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oo siis viel synnyttäny mut lapsel ois paljo parempi jos sais hyvän kodin muualt en ees halunu sitä ku must tuntuu et aivo pestii tähä juttuu (exä on hullunarsisti) miten tollase adoptiojutun saa etee et mihin ottaa yhteyttä? Sitäpaisti must tuntuu etten enään oo valmis tähä hommaa

Olet kylmä ihminen

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat