Minulla on ollut seksisuhde poikakaverin veljen kanssa! Tämä tapahtui ennen seurustelua...
Asia selvisi kun poikakaveri esitteli mut hänen sukulaisilleen ja kauhukseni huomasin että velihän on tuttu. Mieheni veli esitti ettei tuntisi mua. Pitäisikö vaan olla hiljaa asiasta?
Kommentit (11)
Mitäs siinä, otatte kolmestaa session. Nimeät veljet ykköseksi ja kakkoseksi. Sitten vaan huudat: "Ykkönen ykköseen! Kakkonen kakkoseen! MARS!".... "Ykkönen kakkoseen! Kakkonen ykköseen! MARS!!" "Ykkönen ja Kakkonen! SUUHUN NYT!"
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä, otatte kolmestaa session. Nimeät veljet ykköseksi ja kakkoseksi. Sitten vaan huudat: "Ykkönen ykköseen! Kakkonen kakkoseen! MARS!".... "Ykkönen kakkoseen! Kakkonen ykköseen! MARS!!" "Ykkönen ja Kakkonen! SUUHUN NYT!"
Olipa harvinaisen huono kommentti. Minä en apna kyllä haluaisi mitään kolmen sessioita veljesten kanssa...Johan se olisi jo sairasta!! Hyi
Kärsi tekosi seuraukset, sinä syntinen portto.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin asialisia neuvoja nyt. Oikeaati vaikea tilanne...en halua erota
Ite olen tyttöystäväni äitiä käyny aikoinaan pusimassa ja nusimassa. En siis tiennyt, että kyseisellä naisella on edes lapsia. Olin silloin 21v ja se oli 40v. Vuosien jälkeen tapasin nykyisen heilani ja kun käytiin sitten ulkona safkaamassa hänen mutsin ja faijan kanssa, niin se hiljainen tuijotus siinä ravintolan pöydässä. Sydän hakkas kunnolla.
4/5, melkein uskoin, mutta sitten sanoit poikaystävääsi mieheksesi.
Vierailija kirjoitti:
Ite olen tyttöystäväni äitiä käyny aikoinaan pusimassa ja nusimassa. En siis tiennyt, että kyseisellä naisella on edes lapsia. Olin silloin 21v ja se oli 40v. Vuosien jälkeen tapasin nykyisen heilani ja kun käytiin sitten ulkona safkaamassa hänen mutsin ja faijan kanssa, niin se hiljainen tuijotus siinä ravintolan pöydässä. Sydän hakkas kunnolla.
No mitä sitten? Eikö se ole hiukan vaikeampi paikka sille naisen äidille? Jos on alle 50v nyt, niin käy jyrää uudestaan.
Lopetitko suhteen setäsi kanssa ennen nykyisen aloittamista?
Kyllä sanoisin poikaystävällä mitä on tapahtunut hän sen jälkee päättää haluaako sut enöä!!