Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen huonosta karmasta eroon?

Vierailija
13.07.2018 |

Oon tehnyt pahoja asioita elämässsä ja mulle itselleni on tehty pahoja asioita, silti minä olen se joka kärsii karmasta, ei ne muut. Miten pääsen huonosta karmasta eroon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity lisäämään hyvää karmaa:

Step 1: Love and forgive yourself. Most people, at one time or another, find themselves battling low self-esteem, self-blame and self-doubt. Step 2: Love and forgive others. Holding grudges holds you back. Step 3: Practice kindness and compassion. Step 4: Reflect. Step 5: Practice.

Vierailija
2/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole enää yhteydessä siihen Noora Karmaan, jos koet sen huonona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä yksi hyvä artikkeli aiheesta:

www.mindbodygreen.com/0-20225/7-strategies-to-get-rid-of-your-bad-karma

t. 1

Vierailija
4/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuin solmussa tässä elämän karmassa. Voin huonosti. Tiedän mistä se johtuu mutta en voi tehdä asialle mitään.

ap

Vierailija
5/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuin solmussa tässä elämän karmassa. Voin huonosti. Tiedän mistä se johtuu mutta en voi tehdä asialle mitään.

ap

Mikset muka voi  tehdä mitään? AINA voi  tehdä  jotain.

Vierailija
6/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikset muka voi  tehdä mitään? AINA voi  tehdä  jotain.

en voi tehdä, huono karma johtuu miehestäni, joka kohteľee ajoittain huonosti, ei väkivaltaa mutta henkisesti? Mykkäkoulua ym. suuttuu pienestä, huutaa jne. Muut tietää tämän mutta eivät tue minua. Vaan ohjeistavat pysymään suhteessa, näin saavat minusta ns. reppanan jota voi kohdella jatkossakin huonosti ja olen syypää itse kaikkeen. Meillä lapsia, eli ilman niitä tilanne toinen. Mies esim. uhkailee että hankaloittaisi talon myymistä ja tekeekin sen varmasti jos lähtisin. Eilen uhkaili lattioiden pois ottamisella jos liian kostealla lattialuutulla pesen lattiat, tälläistä kiristämistä esiintyy. On minussakin vikaa, oon vaan niin poikki, kun on jätetty minut yksin näiden asioiden kanssa. Mies osaa olla mukavakin suurimmaksi osaksi aikaa on omissa oloissaan, pelaa koneella ja saan olla rauhassa. Olen vain niin yksin ja välillä mietin tosissaan junan alle jäämistä. Mua on koko elämän miehet kohdelleet huonosti. Koulussa pojat kiusasi pahasti.

ap

Vierailija
7/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on ihan muussa kuin karmassa.

Vierailija
8/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin suosittelen menemään, noin aluksi.

Vierailija
10/10 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on seurausta omista tekemisistäsi, käyttäytymisestäsi, kyvyistäsi, valinnoistasi, älystäsi. Ei ole mitään karmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän