Isot juhlat viikon päästä ja olen tuhlannut itseeni 370e
Haluan näyttää niin hyvältä kuin mahdollista, joten uusi mekko, kengät, laukku ja alusvaatteet. Käyn kasvohoidossa ja meikissä, sekä kampaaja tietenkin. En ole koskaan satsannut näin isosti mihinkään, mut nyt päätin. Menikö halvalla, vai millä rahalla muut ovat panostaneet ulkonäköönsä juhlia varten. Halvin noista kaikista oli mekko.
Kommentit (17)
No eihän toi nyt iso summa sulle Melania ole.
Itselläni meni yli 1000e ulkonäkööni, kun menimme naimisiin. :D Eikä edes kaduta.
Minäkin menen juhliin ja olen tuhlannut itseeni juhlia ajatellen 50e. Tai itse asiassa huomenna haluan uudet kengät ostaa joten loppulukema tulee olemaan jotain 50-100e.
Meikin ja hiukset laitan itse. Laitan ihan perusmeikin vaan, ripsaria ja kulmat.. huuliin vähän jotain. Hiuksiin latvalaineita. Mekko oli sen 50e, mutta on tosi hieno tai ainakin tarpeeksi hieno. Paljon jo saanut kehuja. Sukkikset kaivoin kaapin perältä kotona.
Tiedän, että tulen näyttämään erittäin hyvältä. Yleensäkin satsaa juhliin vaan semmosen satasen ihan maksimissaan.
Mekko, laukku, kengät ja alusvaatteet jos maksaa 370€ niin ei se nyt mikään huima summa ole.
Mutta hienoa jos olet löytänyt mieluisat. Hyviä juhlia!
Hukkaan heitettyä rahaa suominaisen kohdalla.
Vanhojen tansseihin meni hirveästi rahaa mut en maksanut mitään itse. Meni varmaan jotain 600-700e.
En ikinä noin. Usein muistutan itteeni juomaan vettä, ja tykkään käydä lenkillä edellisenä päivänä tai samana päivänä, jos on tullut mässäiltyä. Saatan tehdä kotona naamion.
Riippuu juhlista. Mulla on elämäntavat tosi kunnossa joten sen puolen ei mitään tarvi ajatella ennakkoon.
Yleensä tykkään ostaa uuden mekon.. muuten en yleensä mitään osta. Meikit ja hiukset laitan aina itse ja olen tarpeeksi tyytyväinen.
Mulla itse asiassa kyllä rahaa riittää ihan mukavasti, mutta en tykkää tuhlailla. Olen yllättävän säästeliäs, saatan kaupassa miettiä jotain 20e juttua kauan, että raaskiiko ostaa vai ei.. :D
Palkka yli 4 tonnia kuussa.
Miten ihmeessä voi muka päästä noin halvalla? Kasvohoito ja juhlameikki on vähintään satasen. Juhlakampaus vähintään 60 euroa. 210 eurolla pitäisi saada mekko, kengät, alusvaatteet ja laukku? Kengät jo pelkästään on satasen...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menen juhliin ja olen tuhlannut itseeni juhlia ajatellen 50e. Tai itse asiassa huomenna haluan uudet kengät ostaa joten loppulukema tulee olemaan jotain 50-100e.
Meikin ja hiukset laitan itse. Laitan ihan perusmeikin vaan, ripsaria ja kulmat.. huuliin vähän jotain. Hiuksiin latvalaineita. Mekko oli sen 50e, mutta on tosi hieno tai ainakin tarpeeksi hieno. Paljon jo saanut kehuja. Sukkikset kaivoin kaapin perältä kotona.
Tiedän, että tulen näyttämään erittäin hyvältä. Yleensäkin satsaa juhliin vaan semmosen satasen ihan maksimissaan.
Miks alapeukutettu? 😂
Minulla meni viime juhliin 0e ja näytin erittäin hyvältä. Kaikki oleellinen löytyi jo valmiina enkä ostanut mitään uutta. Kampaajalla en käy ikinä, luotan paljon enemmän itseeni. Sama meikkauspuolessa.
Sit tuut flunssaan etkö pääse juhliin...? Kannattaako..?
Minulla alkoi kesäloma pari viikkoa sitten ja loman ensimmäsinä parina päivänä kävin ottamassa (minulle) täysin perinteisen ja normaalin lomanaloitussetin:
- hiusten väri ja leikkaus 130 euroa
- kasvohoito, kulmien ja ripsien värjäys 160 euroa
- jalkahoito 120 euroa
- manikyyri ja kynsien kestolakkaus 75 euroa
Yhteensä 485 euroa. Minusta 370 euroa ei siis kuulosta mitenkään ylettömältä kun siihen kuuluu myös vaate, kengät ja laukku (joilla toivottavasti on käyttöä tulevissakin juhlissa).
Söpöä :) tuli mieleen jotenkin ala-asteen disckot kun äidiltä lainattiin vähän glitteriä luomeen ja huulikiiltoa ja ehkä oli jopa uusi paita päällä. Lapset on niin viattomia ja suloisia.
Ihanaa, arvostat itseäsi.