Mies, voisitko alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla on kaksi kissaa?
Kissat ovat naisen elämän tärkein asia ja niiden tarpeet tulevat ensimmäisenä.
Kommentit (14)
En todellakaan. Kissoja tulisi olla vähintään 5kpl.
Helposti. Kissat rakastavat minua.
Jos saisin nuolla kissoja, niin en näkisi estettä suhteelle.
Minun mieheni alkoi. Ihastui kisuihin niin paljon, että otettiin niitä yhdessä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat naisen elämän tärkein asia ja niiden tarpeet tulevat ensimmäisenä.
Näinhän siinä käy. Syy alla.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3215755/kissan-vaikutus-mielenterveyteen
Olen mies ja mulla on kaksi kissaa. Voisin alkaa suhteeseen naisen kanssa jos kissat tulevat toimeen. Muuten täytyisi miettiä hyvin tarkkaan parisuhdekiemuroita.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mulla on kaksi kissaa. Voisin alkaa suhteeseen naisen kanssa jos kissat tulevat toimeen. Muuten täytyisi miettiä hyvin tarkkaan parisuhdekiemuroita.
Ihana mies! Millaisia kisuja?
Minulla on 4 kissaa. En kelpuuttaisi miestä, joka ei niitä hyväksy. En myöskään kelpuuttaisi miestä, jota kissat eivät hyväksy. Eläinrakkautta on hyvin vaikea teeskennellä.
Molemmat eläinsuojelukeskukselta hankittuja. Toinen kissa ihmisiin leimaantunut ihmisiin ja heti herätessäni alkaa kehräämään ja haluaa silityksiä sängyssäni useamman kymmentä minuuttia. Myös töistä tullessani haluaa vähintään puoli tuntia viettää aikaa kanssani. Ruoka taikka leikit eivät kelpaa vaan silitykset toimivat parhaiten tervehtimiseen.
Toinen kissoistani on varautuneempi muiden kissojen seurassa. Tämän kissan reviiri on parveke ja suihkuhuone. Töiden jälkeen kun menen suihkuun niin kissani tulee ja alkaa pesemään/kuivaamaan kättäni. Jos kastelen käteni uudestaan suihkussa niin kissani pesee sitä niin kauan kun se on hänen mielestään tarpeeksi kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies! Millaisia kisuja?
Mä niin arvostan Michael Monroeta, hänellä on kaksi Turun Eläinhoitolasta otettua kissaa. ❤️🐾
Aah, missäpäin kisumiehen valtakunta?
En voi. Minulla on jo nainen ja 4 kissaa.
E