Olen pessyt pullot Fairyllä,anoppi sanoo että myrkytän vauvan!
Millä te pesette vauvan pullot? Olen pessyt Fairyllä, huuhdellut huolellisesti ja keittänyt lopuksi. Anoppi sanoo että Fairyssa on myrkyllisiä ainesosia ja kertyvät vauvan elimistöön. Olen ihan paniikissa.
Kommentit (9)
Anoppis on sekaisin. Jos hyvin huuhtelee niin toimit just niinkuin pitääkin. Ei pelkkä vedellä pesu riitä, sillä maitoa ja bakteereja jää pulloon.
Onhan tuossa vähän järje hiventä, koska suolistosyöpien yleistymisellä katsotaan olevan yhteyttä astianpesukoneessa pestyjen astioiden käyttöön.
Höpö höpö Fairyssa mitään myrkkyjä ole... britit olisi kuolleet jo sukupuuttoon jos olisi. Ne kun kaatavat reilun lorauksen tiskiainetta ja pesevät astiat sekä kuivaavat huuhtelematta.
Se että Fairyssa lukee jotenkin näin että ”haitallista nautittavaksi” johtuu siitä että ne vaahtoavat aineet alkavat kuplia mahassa ja aiheuttavat oksennusreaktion. Myrkyllistä se ei siis ole eikä kerry mihinkään.
Muista aina sanoa anopille, että hänen kahvikuppi:
-on pesty Fairyllä, tai
-ei ole tiskattu ollenkaan.
Fairy on todellakin kauheaa myrkkyä. Suosittelen tutustumaan aineeseen nimeltä metyyli-isotiatsolinoni. Kuuluu yleisimmin allergiaa aiheuttaviin säilöntäaineisiin.
Naapurinmies pesi autonsa Fairyllä ja koko maalipinta
muuttui sameaksi.
Lähti kyllä hyönteiset ikkunoista.
Sinulla tulee paniikinaiheita riittämään, jos olet noin herkkänahkainen ja anoppisi on tuollainen.
Fairy on MYRKYLLISTÄ vaihda johonkin toiseen aineeseen. Osta luonnotuote kaupasta biohajoava
Ei niitä keittää tarvitse. Pesu Fairylla ja huuhtelu riittää.