Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sille mitään, mutta pidän miestä "nössönä" jos hän ei kykene tapp amaan kärpästä/ampiaista tms vaan kuljettaa sen pihalle

Vierailija
12.07.2018 |

Tapailemani mies tekee näin. Ottaa pienimmänkin ötökän kiinni ja kuljettaa sen ulos. Syö kuitenkin lihaa. Jotenkin ristiriitaista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää tappaa? Enemmän siitä on hyötyä ulkona ja saa elää sen lyhyen elämän ja täyttää kohtalonsa luonnon kiertokulussa. Pitäiskö sinutkin tappaa jos oikaiset jos kus yksityispihan kautta, ettei varmasti ole nössöä?

Vierailija
2/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan jonkin aikaa jos menevät itse ulos aukinaisesta parvekkeen ovesta. Jos rupeavat häiritsemään niin otan lehden ja lyön. Mehiläisiä en halua hoidella. Tuntuu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöthän ampiaisia tappavat. Vaatii enemmän rohkeutta kantaa ampiainen pihalle.

Vierailija
4/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiljun taas miehelle että ötököitä ei tapeta!! Ja pyrimme saamaan ne elävänä pois asunnosta. Linnut ovat vähentyneet ja yksi syy on hyönteisten väheneminen. Myös pölyttäjät ovat vähentyneet ja oikeastaan elämä on kiinni luonnossa pölyyttäjistä juuri.

Vierailija
5/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapa huvikseni mitään ötökäitä, mutta en kyllä ala mitään hyttysiä tai hämähäkkejä pihalle kuljettamaan, vaan eliminoin ne. Vastaavasti olen kyllä sateen jälkeen pelastanut kuivalle maalle jåäneitä kastematoja kiikuttamalla ne ruohikkoon.

Vierailija
6/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisillä ja ampiaisilla on tärkeä tehtävä pölyttäjinä, ei niitä pidä tappaa. Sitä paitsi huomattavasti nössömpäähän se tappaminen on kuin elävänä siirtely.

Vierailija
7/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Helpompihan ne ois tap paa vaatii jo vähän yritystä, ja rohkeutta ampiaisten kohdalla, saada elävänä ulos. Itse en sulata mitään turhia tap pamisia keneltäkään. Jos tapailemani mies tap paisi jonkun ötökän niin saisi kyllä syödäkin sen.

Vierailija
8/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. 🐝 Ymmärtäisin jos jonkin ampiaisen nähdessään juoksisi kiljuen 400 metriä karkuun.

Vierailija
9/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just! Miksi muut ketjussa saa puhua tappamisesta mutta minä en? :D

Vierailija
10/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ristiriitaista välittää eläimistä tai ötököistä vaikka söisi lihaa. Moni meistä lihansyöjistäkin välittää ja haluaisi esim tehotuotannon loppumista ja eläinten parempaa kohtelua, jotta sitä lihaa voisi syödä paremmalla omatunnolla.

Vai pitäisikö lihansyöjän olla kylmä ja tunteeton kaikkea elävää kohtaa ja kuitata se sillä että syön lihaa??

Vierailija
11/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa se sika (olinko eka??)

Vierailija
12/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä taas arvostan just tuota.

Vierailija
13/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes yrittänyt?

Vierailija
14/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis tappaa viel enemmän?

Ite teen ihan samaa.

Etkai oo niitä ihmisii jotka kiljuu näkee ötökän?

Vierailija
15/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just! Miksi muut ketjussa saa puhua tappamisesta mutta minä en? :D

Ei saa kirjoittaa koko sanaa. Kokeile seuraavia "tap paa, tap paminen, tap.po, tap.paminen" yms. Älä kirjoita sanaa kokonaisena. Olet varmaan uusi av:lla? (ei millään pahalla) :)

Vierailija
16/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exodus ampiaisille.

Vierailija
17/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki miten ampiaiset ym. kärpäset saa helposti ulos, nehän lentävät

aina lopulta ikkunaan pörisemään, no nappaa juomalasi päälle siis avoin puoli akkunaa vasten, ujuta esim. postikortti juomalasin alle ,  ja vie ulos tai

parvekkeelle. Ei tarvihe tappaa.

Vierailija
18/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

En tapa huvikseni mitään ötökäitä, mutta en kyllä ala mitään hyttysiä tai hämähäkkejä pihalle kuljettamaan, vaan eliminoin ne. Vastaavasti olen kyllä sateen jälkeen pelastanut kuivalle maalle jåäneitä kastematoja kiikuttamalla ne ruohikkoon.

Kaikilla eläimillä on oma tärkeä paikkansa tällä pallolla. Hämähäkeistä, älä ihmeessä tapa niitä vaan anna niiden olla! Tiesitkö, että ne ovat tehokkaita pölypunkkien hävittäjiä! Myöskin lukit (ne pitkäraajaiset, jotka eivät tee verkkoja). Minun lapsuudessa niiden tappaminen oli ankarasti kielletty!

Vierailija
19/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:lle ötököiden liiskaaminen on miehisyyden mitta, kannattaa varmaan päästää nykyinen tyyppi vapaille markkinoille ja ottaa tilalle listijätyyppi. Elämän kunnioitaminen ei normaalien ihmisten mielestä ole nössöilyä, ette selvästikään vain sovi toisillenne.

Vierailija
20/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tapettu muitta mutkitta mutta nykyään ampparit ja mehiläiset rättiin käärittynä ulos.Raatokärpäset taas hengiltä samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan