Onko sinulla sivistystä niin paljon, että
Kommentit (9)
Jos oon ravintolassa tai pitää tehdä vaikutus, niin tietenkin. Kotona haarukalla.
Kanakeiton syön lusikalla. Porokeiton syön lusikalla, haarukalla ja veitsellä.
Mä haluan, että lihan on syödessä vielä luissa kiinni. Tulee parasta ja mehukkainta.
Sinkkumies
age is just a number kirjoitti:
Mikäli ruokalaji, kulttuuri ja tilanne sitä vaativat, kyllä. Vähän rennommassa ravintolassa syön kyllä surutta hampurilaisen ja ranskalaiset (tai kanansiivet) käsin; aasialaisessa ravintolassa syön syömäpuikoilla, hienommassakin ravintolassa syön edelleen osterit ja hummerin käsin, ja kotona syödään aika usein arabikulttuurin tapaan käsin samalta isolta lautaselta leivänpalan avulla.
Mites ap, syötkö sinä suklaapatukatkin haarukalla ja veitsellä? :)
En syö suklaapatukoita lainkaan. Ap.
Ei todellakaan. Ahmin käsin. Olen barbaari.
Minulla on niin paljon sivistystä, että
Joskus, mutta tajusin juuri, että teen syödessäni yleensä muutakin, jolloin en malta käyttää aterimia molemmilla käsillä. Eli haarukalla vaan halki kaikki minkä sillä halki saa. Koulussa kyllä söin yleensä veitsellä ja haarukalla, jos ruoka oli sellainen, että sitä tarvitsi pilkkoa. Ja varmaan söisin niin myös ravintolassa tai muussa tilanteessa, jossa keskityn pelkästään syömiseen.
On mulla sivistystä sen verran, että tiedän miten mitäkin ruokaa syödään.
Mikäli ruokalaji, kulttuuri ja tilanne sitä vaativat, kyllä. Vähän rennommassa ravintolassa syön kyllä surutta hampurilaisen ja ranskalaiset (tai kanansiivet) käsin; aasialaisessa ravintolassa syön syömäpuikoilla, hienommassakin ravintolassa syön edelleen osterit ja hummerin käsin, ja kotona syödään aika usein arabikulttuurin tapaan käsin samalta isolta lautaselta leivänpalan avulla.
Mites ap, syötkö sinä suklaapatukatkin haarukalla ja veitsellä? :)