Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rasvaa palaneelle iholle

12.07.2018 |

Mitä rasvaa palaneele iholle. Nahka siis kesii jo iri ja kutisee. Mikä olisi tuollaiselle paras rasva. Laitoin Helosania jo mutta oisko joku muu kuin se hyvä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen emulsio, Xyliderm

Vierailija
2/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamatonta jogurttia,  toisena vaihtoehtona Aloevera-geeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse olen laittanut aloe vera- after sun -voidetta ja hydrokortisonia pahimpiin kohtiin. Mutta eilen oli todella tuskaista siitä huolimatta. Tänään aion kokeilla luonnonjogurttia, vaikka en tiedä onko siitä enää tässä vaiheessa iloa, kun nahka irtoilee. 

Vierailija
4/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis, onko Kiukkuisesta tullut nyt punikki?

Vierailija
5/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jatkoa ajatellen. Eipä tuon jälkeen rasvaa tarvii.

https://www.foreverliving.fi/category/personal-care/aloe-first-tm-

Nyt on se ja sama mitä rasvaa tunget. Vahinko on jo tapahtunut.

Vierailija
6/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hydrokortisonia, lisäksi jotain reilusti kosteuttavaa. Kannattaa ottaa myös ibuprofeiinia, rauhoittaa tulehdusta.

Vierailija
7/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse  laitoin kreikkalaista jugurttia, niin oli todella toimiva.

Vierailija
8/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyhmyri vielä nykyään polttaa ihonsa?

Vierailija
9/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä palan pahasti vaikka istuisin aurinkorasvassa jonka suojakerroin on 50. Iho ja on erillaisia.

Vierailija
10/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä palan pahasti vaikka istuisin aurinkorasvassa jonka suojakerroin on 50. Iho ja on erillaisia.

Et pala, kun laitat 50 suojakertoimen, leveälierisen hatun, pitkähihaisen ja- helmaisen pellavapuvun ja pysyttelet varjossa

Vierailija
11/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pala, kun laitat 50 suojakertoimen, leveälierisen hatun, pitkähihaisen ja- helmaisen pellavapuvun ja pysyttelet varjossa

Tyyliini ei sovi leveälieriset päähineet. En käytä kypärää lukuunottamatta minkäänlaisia päähineitä.

Hameita en käytä lainkaan sillä se on horatsujen vaate. Pellavasta en pidä materiaalina ihoa vastaan lainkaan

Vierailija
12/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyliini ei sovi leveälieriset päähineet. En käytä kypärää lukuunottamatta minkäänlaisia päähineitä.

Hameita en käytä lainkaan sillä se on horatsujen vaate. Pellavasta en pidä materiaalina ihoa vastaan lainkaan

Aha, eli jos laittaisin vaikka nilkkapituisen hameen, kuulun noihin ihmisiin, vaikka en edes jalkojani availe juuri kenellekään.. :D

Mutta hei, sille palaneelle iholle suosittelemaan bulgarialaista, maustamatonta jugurttia. Yleensä olen käyttänyt sitä sinisessä purkissa olevaa, taitaa olla Valion valmistamaa

Vierailija
13/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo jogurtti toimii? Luulisi sen pahentavan maitohappojen takia.

Vierailija
14/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka käy lastensa kanssa vesipuistossa. Eipä siinä paljon lierihatut ja pellavapuvut auta. 

Vierailija
15/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo jogurtti toimii? Luulisi sen pahentavan maitohappojen takia.

Mulle laitettiin kreikkalaista jugurttia yön ajaksi selkään ja aamulla suihkuun. Ei ollut enää punainen. Kosovolainen tuttava sanoi, että on todella tepsivä keino ja niin oli.

Vierailija
16/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno kypärätyyli

Vierailija
17/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut palaa todella helposti. Minulla ainakin on punertava iho joka palaa eikä juurikaan rusketu. Tänä kesänä en ole palanut kuin ihan pikkuisen kun olen ollut sisällä ja vain varjossa tai kääriytyneenä huiviin tms.

Rakkuloille en silti ikinä ole palanut kun välttelen aurinkoa. Joka kesä silti palan jonkinasteisesti.

Itse käytän hydrocortisonia jos punoittaa.

Jugurttia en ole ikinä laittanut kun ällöttää ajatus jugurtista iholla. Myös ihan perusvoidetta olen laittanut.

Vierailija
18/19 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on musamamma?

Vierailija
19/19 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on musamamma?

soittelee iloisesti Hammondilla ja välillä hiitillä