Mitä rasvaa palaneelle iholle
Mitä rasvaa palaneele iholle. Nahka siis kesii jo iri ja kutisee. Mikä olisi tuollaiselle paras rasva. Laitoin Helosania jo mutta oisko joku muu kuin se hyvä
Kommentit (19)
Maustamatonta jogurttia, toisena vaihtoehtona Aloevera-geeliä.
En tiedä. Itse olen laittanut aloe vera- after sun -voidetta ja hydrokortisonia pahimpiin kohtiin. Mutta eilen oli todella tuskaista siitä huolimatta. Tänään aion kokeilla luonnonjogurttia, vaikka en tiedä onko siitä enää tässä vaiheessa iloa, kun nahka irtoilee.
Hupsis, onko Kiukkuisesta tullut nyt punikki?
Tämä jatkoa ajatellen. Eipä tuon jälkeen rasvaa tarvii.
https://www.foreverliving.fi/category/personal-care/aloe-first-tm-
Nyt on se ja sama mitä rasvaa tunget. Vahinko on jo tapahtunut.
Hydrokortisonia, lisäksi jotain reilusti kosteuttavaa. Kannattaa ottaa myös ibuprofeiinia, rauhoittaa tulehdusta.
Itse laitoin kreikkalaista jugurttia, niin oli todella toimiva.
Kuka tyhmyri vielä nykyään polttaa ihonsa?
Vierailija kirjoitti:
Mä palan pahasti vaikka istuisin aurinkorasvassa jonka suojakerroin on 50. Iho ja on erillaisia.
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palan pahasti vaikka istuisin aurinkorasvassa jonka suojakerroin on 50. Iho ja on erillaisia.
Et pala, kun laitat 50 suojakertoimen, leveälierisen hatun, pitkähihaisen ja- helmaisen pellavapuvun ja pysyttelet varjossa
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pala, kun laitat 50 suojakertoimen, leveälierisen hatun, pitkähihaisen ja- helmaisen pellavapuvun ja pysyttelet varjossa
Tyyliini ei sovi leveälieriset päähineet. En käytä kypärää lukuunottamatta minkäänlaisia päähineitä.
Hameita en käytä lainkaan sillä se on horatsujen vaate. Pellavasta en pidä materiaalina ihoa vastaan lainkaan
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyliini ei sovi leveälieriset päähineet. En käytä kypärää lukuunottamatta minkäänlaisia päähineitä.
Hameita en käytä lainkaan sillä se on horatsujen vaate. Pellavasta en pidä materiaalina ihoa vastaan lainkaan
Aha, eli jos laittaisin vaikka nilkkapituisen hameen, kuulun noihin ihmisiin, vaikka en edes jalkojani availe juuri kenellekään.. :D
Mutta hei, sille palaneelle iholle suosittelemaan bulgarialaista, maustamatonta jugurttia. Yleensä olen käyttänyt sitä sinisessä purkissa olevaa, taitaa olla Valion valmistamaa
Miten tuo jogurtti toimii? Luulisi sen pahentavan maitohappojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka käy lastensa kanssa vesipuistossa. Eipä siinä paljon lierihatut ja pellavapuvut auta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo jogurtti toimii? Luulisi sen pahentavan maitohappojen takia.
Mulle laitettiin kreikkalaista jugurttia yön ajaksi selkään ja aamulla suihkuun. Ei ollut enää punainen. Kosovolainen tuttava sanoi, että on todella tepsivä keino ja niin oli.
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno kypärätyyli
Vierailija kirjoitti:
Jotkut palaa todella helposti. Minulla ainakin on punertava iho joka palaa eikä juurikaan rusketu. Tänä kesänä en ole palanut kuin ihan pikkuisen kun olen ollut sisällä ja vain varjossa tai kääriytyneenä huiviin tms.
Rakkuloille en silti ikinä ole palanut kun välttelen aurinkoa. Joka kesä silti palan jonkinasteisesti.
Itse käytän hydrocortisonia jos punoittaa.
Jugurttia en ole ikinä laittanut kun ällöttää ajatus jugurtista iholla. Myös ihan perusvoidetta olen laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on musamamma?
soittelee iloisesti Hammondilla ja välillä hiitillä
Bepanthen emulsio, Xyliderm