Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotain nestemäistä pyykinpesuainetta, jossa käytettäisiin pesupalloa?

Vierailija
12.07.2018 |

En saa kaadettua pesuainetta uuteen koneeseen ja ajattelin, et alan käyttää sitä pallohommelia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen hyllyt väärällään, siitä vaan valitsemaan.

Vierailija
2/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikkia voi käyttää pesupallossa? Tai ainakin itse olen käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkia? :D

Vierailija
4/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaiken voi työntää pesupalloon paitsi jauheen. Toki senkin voi mutta saattaa kökkööntyä. Eli ihan sama millä tavoin nestemäisen aineen koneeseen laitat. Minä joskus vain lorautan suoraan koneeseen pyykkikasan päälle.

Vierailija
5/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaiken voi työntää pesupalloon paitsi jauheen. Toki senkin voi mutta saattaa kökkööntyä. Eli ihan sama millä tavoin nestemäisen aineen koneeseen laitat. Minä joskus vain lorautan suoraan koneeseen pyykkikasan päälle.

No joo ennenkuin joku saivartrlee niin ihan kaikkea eivoi työntää pesupalloon. Esim anoppia joka ei sinne mahdu. Jos mahtuis niin työntäisin ja laittaisin 90C valkopesuohjelmaan.

Vierailija
6/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mä kyllä jauheenkin laittanut enkä ole huomannut ongelmia. Ennen jauheille oli kyllä jotain sellaisia harsokangaspalloja, mutta hyvin on muovipallostakin toiminut.

Vierailija
7/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo ennenkuin joku saivartrlee niin ihan kaikkea eivoi työntää pesupalloon. Esim anoppia joka ei sinne mahdu. Jos mahtuis niin työntäisin ja laittaisin 90C valkopesuohjelmaan.

Niin määki. Ja sit pakastimeen ja taas takas yheksäänkymppiin.

Vierailija
8/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se pesupallot olisi olemassa, jos ei just nestemäiselle pesuaineelle?

Vierailija
9/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko anoppisi neeeeegeri?

Ehkä sillä on sysimusta sielu kuten tolla mun.

Vierailija
10/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mä kyllä jauheenkin laittanut enkä ole huomannut ongelmia. Ennen jauheille oli kyllä jotain sellaisia harsokangaspalloja, mutta hyvin on muovipallostakin toiminut.

Ja muuten joskus kun pallot on olleet hukassa (miten ne aina hukkuukin) olen laittanut pulverin sellaiseen mitta-asteikolliseen kannettomaan nokkamukiin, ei ole ollut ongelmaa siitäkään :D

Vierailija
11/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pestä stretsi kankaisi vaatteita häviää elastisuus ja ovat lötköjä.

Vierailija
12/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän yksinkertainen? Kyllä kaikkia nestemäisiä pesuaineita voi käyttää pesupallossa. Toki edellyttää, ettet käytä mitään esipesuohjelmaa, ettei pesuaineet mene sen mukana ja sitten varsinaiseen pesuun ei jää pesuainetta

Vierailija
13/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa kaadettua pesuainetta uuteen koneeseen ja ajattelin, et alan käyttää sitä pallohommelia.

No kaikkia nestemäisiä pesuaineita voi käyttää pesupallossa.

Mutta miksi et saa kaadettua uuteen koneeseen pesuainetta?

Vierailija
14/14 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mihin sitä palloa edes tarvitaan? Pesuaine vaatteiden päälle vaan.