Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisiköhän minun Audi-kuskin sääliä teitä, jotka kuljette työmatkanne täysissä ja kuumissa busseissa ja metrovaunuissa kaiken maailman nistien ja mt-potilaiden kanssa?

Vierailija
12.07.2018 |

Kohta lähden ajamaan kotiin siistillä ja hyvin ilmastoidulla Audillani. Kuuntelen Bachia ja nautin kesämaisemista. Miltä kuulostaa, te julkisilla kulkevat?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti kuivumassa joka toinen kuukausi?

Vierailija
22/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun ei tarvitse itse ajaa, voi vain istua kyydissä.

t. julkisilla kulkeva

ps. ainakin pääkaupunkiseudulla joukkoliikennevälineissä on ilmastointi/jäähdytys nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Sijoitan kuukaudessa suunnilleen saman summan kuin auton ylläpito maksaisi minulle ja olen valinnut asuinpaikkani niin, että pärjään ilman autoa.

Vierailija
24/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuo sinulle hyvän mielen, mikäs siinä. Toisaalta, itse käytän näillä keleillä ja aika paljon kurjemmillakin keleillä työ- ym. matkoihin pyörää, rakasta "kaveriani" ja nautin!

Kesä on greisiiiiii....

Vierailija
25/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tietää että audit ja kaltaiset on peniksenjatkeita, perus autollakin pääsee kulkemaan, ei tuollaisilla kalliimmilla tee oikeesti yhtään mitään koska teitä koskee samat lait kuin ladalla ajajia, tottakai harrastus tuunailijat on asia erikseen, tekevät show autoja 

Vierailija
26/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttiiko joku oikeasti työmatkasta omalla autolla? Ehkä typerin kuvitelma "vapaudesta" joka ihmisellä voi olla. Sä ajat sitä samaa reittiä joka ikinen päivä.

Vierailija
27/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. julkisilla kulkeva

ps. ainakin pääkaupunkiseudulla joukkoliikennevälineissä on ilmastointi/jäähdytys nykyään.

Ei ainakaan dösissä 14 ja 18. Työmatkat ihan täyttä tuskaa Munkkivuoresta Kamppiin ja metrolla Hertsikaan. Vaihtaisin kyllä audikuskin kanssa heti. Mut mulla ei ole edes rahaa autokouluun. N28

Vierailija
28/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähden ajamaan kotiin siistillä ja hyvin ilmastoidulla Audillani. Kuuntelen Bachia ja nautin kesämaisemista. Miltä kuulostaa, te julkisilla kulkevat?

Kuulostaa rasittavalta, koska itseä palvelee ammattikuljettaja.

Terveisin julkisilla kulkeva.

Vierailija
29/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. julkisilla kulkeva

Ei ainakaan dösissä 14 ja 18. Työmatkat ihan täyttä tuskaa Munkkivuoresta Kamppiin ja metrolla Hertsikaan. Vaihtaisin kyllä audikuskin kanssa heti. Mut mulla ei ole edes rahaa autokouluun. N28

Ahaa, itse olen törmännyt busseihin, joissa ilmaistointi ei toimi, vain satunnaisesti viime vuosina. Päinvastoin, melkein liiankin kylmä lähijunissa ja raitiovaunuissa helteillä.

Vierailija
30/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 6 viikkoa kesälomalla. Ihan sama mulle millä kuljet. Työmatkani kuljen Yariksella, riittää hyvin työmatkoihin. Enimmäkseen teen etätöitä. Mukava katsella, kun ihmiset lähtevät aamulla työpaikoilleen ja itse voi tehdä töitä kotona.

Vierailija
31/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sainkin enempi palkkaa lyhyemmällä työajalla tänään. Kotiin ajellessani katselin vasemmasta sivupeilistä pakkomielteisesti ohituskaistaa ylinopeutta ajavia audikuskeja, taitaa pojilla ja tytöillä vähän kiire ja autolainat kiristellä.

Vierailija
32/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttiiko joku oikeasti työmatkasta omalla autolla? Ehkä typerin kuvitelma "vapaudesta" joka ihmisellä voi olla. Sä ajat sitä samaa reittiä joka ikinen päivä.

Samaa reittiä se bussikin kulkee joka päivä. Omalla autolla voi ajaa eri tietä pitkin eikä tarvitse kytätä aikatauluja. Itse nautin työmatkasta omalla autolla vaikka en Audi-kuski olekaan.

Vierailija
33/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sääliä, se on ihan oma valinta.

Vierailija
34/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä myi firmansa ja meinasi ostaa kunnon auton, mutta körötellään vanhoilla.

Jotenkin naurattaa kaikki BMW ja audikuskit. Eivät tiedä liikennesäännöistä mitään saati kunnioita muita tieliikkujia.

Jotenkin idiotismi kukkii näiden autojen omistajilla.

Vierailija
35/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun naapuri osti hyvän auton, jonka omistaa rahoitusyhtiö.

Vierailija
36/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla, kun huristelin Range Rover Sportilla duuniin, niin Audi oli tienposkessa konepelti auki. Oli pakko tööttää että urpo näkee mikä kiesi ei levii kesken matkan. Näytti keskaria polonen, mutta samalla tajus ettei sillä ole varaa kunnon autoon. Siellä oli tuskassa luuri kädessä.

Vierailija
37/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen joskus avoautollani katto alhaalla täpötäyden ruuhkabussin vierellä ja nautin kun hikiset ihmiset töllistelevät ja selvästikin toivoisivat pääsevänsä kyytiini.

Vierailija
38/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko autosi lempinimi Jorma?

Vierailija
39/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetko parin km matkatkin autolla? 😂 joillekin autollisille kävely vaikka edes kilometrin päähän on haasteellista ja sinnekin täytyy autolla hurauttaa.

Vierailija
40/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljetko parin km matkatkin autolla? 😂 joillekin autollisille kävely vaikka edes kilometrin päähän on haasteellista ja sinnekin täytyy autolla hurauttaa.

Minä käyn parin kilometrin päässä kaupassa autollani.

Lenkit kunnon kohottamiseksi sitten erikseen.

Varmaan todella hauskaa tuokin sinusta, eikö vaan?  :D