Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitäisi huomioida naista raskausaikana

11.07.2018 |

Miksi miehen pitäisi huomioida näistä raskausaikana. Kysellä vointia jne. Tää jotenkinnjäi vaivaamaan

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun lapsi kasvaisi jonkun toisen ihmisen sisällä, niin totta helkkarissa kyselisin miten hän voi. Aika omituista jos ei oma lapsi ja oma vaimo kiinnosta pätkääkään.

Ja eikö rakastavaiset huomioi toisiaan muutenkin aina, sitä se rakkaus on, myös muita rakkaita huomioidaan, äitiä, isoäitiä, siskoa, veljeä, isää, isoisää, serkkua, tätiä ja setää sekä toki läheisiä ystäviä.  

Raskaus ja varsinkin synnyttäminen on vaarallista niin lapselle kuin äidille, ja äidille se toki on myös hankalaa ja epämiellyttävää, omituista on jos lapsen isä ja oma rakas puoliso ei huomioi sellaisessa tilanteessa.

Meillä ei huomioida ketään.

Vierailija
22/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli kirjoitti:

Minä olen 2pienen lapsen isäpuoli olin puolison tukena kun odotti lapsia kysyin vointia olen nyt työtön koti isäpuoli enkä kadu lapset parasta meidän elämässä

🤢🤢🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli kirjoitti:

Huomenta kyllä kai se hyvä et raskaana olevaa hemmotellaan

Huomenta vaan sullekkin. Saisinko väitteellesi perusteet

Vierailija
24/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kaivannut  mitään voinnin kyselyä. Alkuraskauden väsymyksen jälkeen olo oli täysin normaali loppuun asti. Ehkä ihan parina viimeisenä viikkona oli pientä tukaluutta, kun vauva painoi alaspäin niin voimakkaasti 

Itse sanoin alussa, jos väsytti ja menin lepäämään. 

En ymmärrä, miksi täysin terveeltä ihmiseltä pitäisi jatkuvasti kysellä voinnista. Ei raskaus ole mikään sairaus. Olisin kokenut jopa turhana holhoamisena ja alentuvuutena. 

Vierailija
25/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehen tulee huomioida naistaan arjessa ja juhlassa, kuten naisenkin miestään. 

Haluat varmaan kysyä, miksi raskausaikana pitäisi erityisesti huomioida. 

Ei minusta pidäkään, ellei nainen sitä tunnu jotenkin vaativan. Useimmat naiset kyllä osaavat vaatia :D

Vierailija
26/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miehen tulee huomioida naistaan arjessa ja juhlassa, kuten naisenkin miestään. 

Ei minusta pidäkään, ellei nainen sitä tunnu jotenkin vaativan. Useimmat naiset kyllä osaavat vaatia :D

Normaaliin liittoon ei kuulu toisen huomioiminen

Vierailija
27/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kujalla. Voimia.

Vierailija
28/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään, jos naisella paha olo sano että "syö paremmin ja lepää ja käy kävelyllä"

Vierailija
29/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä välttämättä pysty kotitöitä tehdä mitenkään normaalisti, varsinkaan alussa. Raskaudet ovat toki erilaisia, mutta ainakin itse olen ollut pitkillä saikuilla alkuraskaudet. Osa joutuu jopa tiputukseen, siitä voit miettiä sujuuko hommat normaalisti vai ei.

Provohan tämä toki on, tämä kiukku-ap hahmo on provo kokonaisuudessaan...

Vierailija
30/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kujalla. Voimia.

En niin kujalla kuin sinä

Vierailija
31/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

buddhabluesman kirjoitti:

ei mitenkään, jos naisella paha olo sano että "syö paremmin ja lepää ja käy kävelyllä"

Miks nainen pitää lihottaa muodottomaksi möntiksi raskaana olo aikanaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme