Miksi miehen pitäisi huomioida naista raskausaikana
Miksi miehen pitäisi huomioida näistä raskausaikana. Kysellä vointia jne. Tää jotenkinnjäi vaivaamaan
Kommentit (31)
Isäpuoli kirjoitti:
Minä olen 2pienen lapsen isäpuoli olin puolison tukena kun odotti lapsia kysyin vointia olen nyt työtön koti isäpuoli enkä kadu lapset parasta meidän elämässä
🤢🤢🤢
Isäpuoli kirjoitti:
Huomenta kyllä kai se hyvä et raskaana olevaa hemmotellaan
Huomenta vaan sullekkin. Saisinko väitteellesi perusteet
En minä ainakaan kaivannut mitään voinnin kyselyä. Alkuraskauden väsymyksen jälkeen olo oli täysin normaali loppuun asti. Ehkä ihan parina viimeisenä viikkona oli pientä tukaluutta, kun vauva painoi alaspäin niin voimakkaasti
Itse sanoin alussa, jos väsytti ja menin lepäämään.
En ymmärrä, miksi täysin terveeltä ihmiseltä pitäisi jatkuvasti kysellä voinnista. Ei raskaus ole mikään sairaus. Olisin kokenut jopa turhana holhoamisena ja alentuvuutena.
Totta kai miehen tulee huomioida naistaan arjessa ja juhlassa, kuten naisenkin miestään.
Haluat varmaan kysyä, miksi raskausaikana pitäisi erityisesti huomioida.
Ei minusta pidäkään, ellei nainen sitä tunnu jotenkin vaativan. Useimmat naiset kyllä osaavat vaatia :D
Vierailija kirjoitti:
Totta kai miehen tulee huomioida naistaan arjessa ja juhlassa, kuten naisenkin miestään.
Ei minusta pidäkään, ellei nainen sitä tunnu jotenkin vaativan. Useimmat naiset kyllä osaavat vaatia :D
Normaaliin liittoon ei kuulu toisen huomioiminen
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kujalla. Voimia.
ei mitenkään, jos naisella paha olo sano että "syö paremmin ja lepää ja käy kävelyllä"
Ei kyllä välttämättä pysty kotitöitä tehdä mitenkään normaalisti, varsinkaan alussa. Raskaudet ovat toki erilaisia, mutta ainakin itse olen ollut pitkillä saikuilla alkuraskaudet. Osa joutuu jopa tiputukseen, siitä voit miettiä sujuuko hommat normaalisti vai ei.
Provohan tämä toki on, tämä kiukku-ap hahmo on provo kokonaisuudessaan...
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kujalla. Voimia.
En niin kujalla kuin sinä
buddhabluesman kirjoitti:
ei mitenkään, jos naisella paha olo sano että "syö paremmin ja lepää ja käy kävelyllä"
Miks nainen pitää lihottaa muodottomaksi möntiksi raskaana olo aikanaan
Meillä ei huomioida ketään.