Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitäisi huomioida naista raskausaikana

11.07.2018 |

Miksi miehen pitäisi huomioida näistä raskausaikana. Kysellä vointia jne. Tää jotenkinnjäi vaivaamaan

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mitä näistä?

Vierailija
2/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, mitä näistä?

Naista piti lukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt mitenkään sen kummemmin, nainenhan vain odottaa lasta, not a big deal.

No ihan tosissaan sitten: joillain on helpompi raskaus kuin toisilla. Jotkut on autopahoinvointisia koko 9kk. Sillon on ihan kiva jos joku huomioi vähän enemmän.

Vierailija
4/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mun mies on esmes huonovointinen niin kysyn vointia ja autan tarvittaessa. Sama toiminee toistepäin myös?

Vierailija
5/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän kantaa sinun lastasi ja siitä syystä voi pahoin / kroppa reistaa / ei pysty kaikkeen niin helposti kuin ennen. Oma mieheni tosin ei huomioinut mitenkään, ei hieronut jos pyysin, ei tehnyt raskaampia kotitöitä tai antanut nukkua jos väsytti..

Vierailija
6/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun miehesi sitten pyysi sinua tulemaan kainaloon kun kerroit raskausuutisen? Tai miksi hän halusi lähteä kanssasi sen jälkeen ulos syömään?

Elä niin kuin opetat.

Vierailija
7/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on ihan täpinöissään kävi äskenkin kysymässä oloani ja sen jälkeen kysyikin jo että lähdetäänkö kohta syömään." Miehesi ei blogisi mukaan jaa ajatusmaailmaasi.

Vierailija
8/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen odottaa YHTEISTÄ lasta, joka on YHDESSÄ laitettu alulle. Nainen nyt vain anatomisesti on se joka sen YHTEISEN lapsen sisällään kasvattaa. Minä ainakin olen tehnyt tämän raskausaikana miehelleni hyvin selväksi.

Vierailija
9/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, mutta jos olisin ja odottaisin lasta, jonka tuleva isä kyselisi tuollaisia, niin minua alkaisi puistattaa ja saattaisin kimpaantua ja kenties pelätä, että olen kohta mieluummin yksinhuoltaja kuin ja lapsen hullojon, jonkun täysin turvelon kanssa. - Samalla soimaten itseäni. että mitä lienee mahdoinkaan ajatella, että odotan nyt yhteistä tulevaa lasta. 

Vierailija
10/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee maalaa se talo ja oo hiljaa laiskaläski

Vierailija
11/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei tukisi naista aina? Tai miksi nainen ei tukisi miestään aina? "Pitäisi"-sanan vaihtaisin "saa"-muotoon, ja rakkaus, siksi <3

Vierailija
12/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei tukisi naista aina? Tai miksi nainen ei tukisi miestään aina? "Pitäisi"-sanan vaihtaisin "saa"-muotoon, ja rakkaus, siksi <3

No mun nainen ei ainakaan tukenut mua juuri mitenkään silloin kun olin armeijassa.

Vierailija
13/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "huomioida" tarkoittaa? Jos et ole rakastunut ihmiseen ja et halua tukea ja helliä toista niin älä mene naimisiin äläkä tee lapsia. 

Vierailija
14/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsi kasvaisi jonkun toisen ihmisen sisällä, niin totta helkkarissa kyselisin miten hän voi. Aika omituista jos ei oma lapsi ja oma vaimo kiinnosta pätkääkään.

Ja eikö rakastavaiset huomioi toisiaan muutenkin aina, sitä se rakkaus on, myös muita rakkaita huomioidaan, äitiä, isoäitiä, siskoa, veljeä, isää, isoisää, serkkua, tätiä ja setää sekä toki läheisiä ystäviä.  

Raskaus ja varsinkin synnyttäminen on vaarallista niin lapselle kuin äidille, ja äidille se toki on myös hankalaa ja epämiellyttävää, omituista on jos lapsen isä ja oma rakas puoliso ei huomioi sellaisessa tilanteessa.

Vierailija
15/31 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 2pienen lapsen isäpuoli olin puolison tukena kun odotti lapsia kysyin vointia olen nyt työtön koti isäpuoli enkä kadu lapset parasta meidän elämässä

Vierailija
16/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän kantaa sinun lastasi ja siitä syystä voi pahoin / kroppa reistaa / ei pysty kaikkeen niin helposti kuin ennen. Oma mieheni tosin ei huomioinut mitenkään, ei hieronut jos pyysin, ei tehnyt raskaampia kotitöitä tai antanut nukkua jos väsytti..

Ei meilläkään ole raskaan olevalle mitään erityiskohtelua. Miehesi ei ilmeisesti ollut ammatiltaan hieroja ja toisekseen nainen pystyy tekemään kotityöt normaalisti raskaanakin.

Vierailija
17/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun miehesi sitten pyysi sinua tulemaan kainaloon kun kerroit raskausuutisen? Tai miksi hän halusi lähteä kanssasi sen jälkeen ulos syömään?

Elä niin kuin opetat.

Toisessa ketjussa sanoinkin jo eilen että mies on huomioinut minua raskaana ollessa 1-2 kertaa. Tää tais olla se toinen kerta. Syömään mentiin sen takia että oltaisiin menty muutenkin. Mies hävisi mulle vedossa ja sen olisi pitänyt kokata joten se ulkoisti ruokailun.

Vierailija
18/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainen, mutta jos olisin ja odottaisin lasta, jonka tuleva isä kyselisi tuollaisia, niin minua alkaisi puistattaa ja saattaisin kimpaantua ja kenties pelätä, että olen kohta mieluummin yksinhuoltaja kuin ja lapsen hullojon, jonkun täysin turvelon kanssa. - Samalla soimaten itseäni. että mitä lienee mahdoinkaan ajatella, että odotan nyt yhteistä tulevaa lasta. 

Mä edustan kyllä äitejä tässä asiassa enkä ymmärrä miksi miehen pitäisi passata minua.

Vierailija
19/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kyllä kai se hyvä et raskaana olevaa hemmotellaan

Vierailija
20/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen ihminen tarvitsee jossakin tukea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi