Olen 28v eikä minua ole koskaan pistänyt ampiainen. Kysyttävää?
Kommentit (17)
Olen 41-vuotias, en juo kaljaa.
Kysyttävää?
Minä 32 eikä ole myöskään ampiainen pistänyt tai paarma purrut
Oen 53-v, eikä koskaan ole ampiainen pistänyt. Lapsuudessani äiti varotteli varottelemasta päästyäänkin meitä lapsia ampiaisista. Niihin tuli sitten jokin kammo itsellenikin.
Mua on pistänyt kerran, olin jotain 40 v. Ei sattunut paljonkaan.
Tunnetko jääneesi vaille jostakin tärkeästä? Minua on pari kertaa pistänyt niin ampiainen kuin mehiläinenkin, eikä ollut mitenkään miellyttävä kokemus.
Missä olit kun ampiainen ei pistänyt sinua? Kauanko siitä on aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko jääneesi vaille jostakin tärkeästä? Minua on pari kertaa pistänyt niin ampiainen kuin mehiläinenkin, eikä ollut mitenkään miellyttävä kokemus.
Kyllä koen että jotain tärkeää on kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Missä olit kun ampiainen ei pistänyt sinua? Kauanko siitä on aikaa?
Viimeisimmästä vaaratilanteesta on aikaa 2h 40min. Olin puistossa. Yksi yritti kovasti lähennellä mutta tein kuten äh lämien kanssa eli huidoin vinhasti ja pinkaisin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko huòra puraissut...??
Kerran jokin puri ja sain hirvittävää kutinaa ja turvotusta puremakohtaan. Voi olla että se oli hu o ra.
Pistetään vielä ikälisää :)
Olen 56-vuotias ja ainakaan ei ole mitään mielikuvaa, että ampiainen olisi pistänyt. Onhan se mahdollista, että joskus lapsena ja en vain muista.
Ampiainenhan ei pistä muuta kuin uhattuna ja nämä hullut huitojat ehkä aiheuttavat itselleen näitä pistoja.
Annan ampiaisen vaikka kävellä kädellä. Useinhan ne tulevat moikkaamaan, jos on jotain makeaa syömässä.
Olen 27 ja minua on pistänyt kolme kertaa. Ensin peukaloon, toisella kerralla astuin maa-ampiaspesään ja hyökkäsivät kasvoille (jouduin sairaalaan) ja kolmannella kerralla käsivarteen kun oli farkkujen koristelapun mutkassa jemmassa. Inhoan amppareita :(
Vierailija kirjoitti:
Pistetään vielä ikälisää :)
Olen 56-vuotias ja ainakaan ei ole mitään mielikuvaa, että ampiainen olisi pistänyt. Onhan se mahdollista, että joskus lapsena ja en vain muista.
Ampiainenhan ei pistä muuta kuin uhattuna ja nämä hullut huitojat ehkä aiheuttavat itselleen näitä pistoja.
Annan ampiaisen vaikka kävellä kädellä. Useinhan ne tulevat moikkaamaan, jos on jotain makeaa syömässä.
Jos tulevat moikkaamaan niin teen kuten aiemmin sanoin eli huidon kuin hätistäisin äh lämejä perjantaiyönä rautatientorilla. Jos tilaisuus sallii tallon ne. Ap.
Minä olen 38v eikä minuakaan ole ampiainen pistänyt. Eikä paarma puraissut.