Uuden muijan luokse viikonloppuna mitä seksi leluja kannattaa ottaa mukaan
En kumminkaan haluaisi,että pitää mua ihan pervona.
Kommentit (31)
Kannattaisi varmaan tarkistaa mikä on naisen mielipide seksileluista ennen kuin otat koko arsenaalin mukaan.
Olen itse nainen ja en tykkäisi yhtään, jos uusi tapailukumppani/miesystävä toisi mukanaan seksileluja. En välitä niistä ja saattaisin jopa loukkaantua tuollaisesta röyhkeydestä ja siitä, että minä en pelkästään riitä miehelle seksiä harrastaessa.
Legopaketti.
My little pony.
Paavo Pesusieni.
Sitten istut koko illa leikkien niillä, ja toivot että lemmitty herkistyy.
Todennäköisesti alat heti ovella puhua peppupanoista ja nainen viisaasti heittää sinut pihalle.
Fleshlight ja naapurilta pöllityt likaiset kalsarit on yleensä se oma setti.
Eturauhasvibraattori, sitä voi ehkä nainenkin käyttää.
Mä en ikinä haluaisi koskea käytettyihin seksileluihin. Eli jos viet jotain niin ehdottomasti uusia ja alkuperäispakkauksessa.
Menkää yhdessä lelukauppaan ja valitkaa jotain joka molempia miellyttää.
Apua :D
Jos mun luokse tulis joku mies viikonlopuksi ensimmäistä kertaa, niin kyllä mä säikähtäisin jos sillä olis repullinen tekoheppejä ja vibroja mukana. Ja ajatus siitä, että olisit käyttänyt noita vehkeitä johonkin naiseen ennen mua, hyi hitto sentään! Ja tuntuisi, etten riittäisi itsenäni. Jos mies jo siinä vaiheessa vetää koko arsenaalin peliin, niin mitäköhän on jatkossa tulossa.
Et ole tosissasi, mutta ota mukaasi vain puhdas oma itsesi ja käytä luonnollisia apujasi. Myöhemmin ne lelut sitten.
Kerran tapailin meistä joka kertoi omistavansa laatikollisen seksileluja...ei siinä mitään mutta , kun kysyin onko käyttänyt niitä lelujansa muiden naisten kanssa niin meni hiljaiseksi. Ethän sinäkään käytyäisi toisten hammasharjaa niin miksi haluaisin sisälleni dildon, joka on ollut jonkun muun sisällä? Hyi helvetti...vaikka kuinka väittäisi pesseensä niitä niin kyllä on ihan out!! Vie ennemmin ostoksille, ostamaan uudet😉 siis jos nyt ootte edes samoilla linjoilla asian kanssa.
Ota kuulosuojaimet jos uusi hoitosi sattuu olemaan avmamma
Viinin litkua ja pari litraa kossua
Miksi te simppelit ette kirjoita Seksi-palstalle?