Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei auttanu kaupassa

Vierailija
11.07.2018 |

Halusin apua, kun en yltänyt hyllyn tavaroihin. Kysyin parilta mieheltä apua, toinen katto vihasesti vaan. Toinen vain lähti pois. Ihme porukkaa! Samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalainen mies yritti yhtenä aamuna käydä käsiksi kun oli työmatkalla. Karjui haluavansa pillua nyt heti. Kaksi työmatkalla ollutta miestä vain luikkivat ohitse, vaikka minut oli painettu jo seinää vasten.

Enkä nyt peräänkuluta apua nimenomaan miehiltä, vaan tuossa tilanteessa ihan kanssaihmisiltä sukupuoleen katsomatta.

Eikös kyseessä ole jo suorastaan rikos jos tuossa jättää auttamatta (esim. soittamalla hätänumeroon). 

Ehkä tilanne on täällä kerrottuna dramatisoitu eikä se näyttänyt ulkopuolisten silmiin samalta; kuulivatko miehet pillunantokäskyn, huusiko uhri apua, yrittikö pois tilanteesta vai näyttikö vain kahden lempiväisen nojailulta jne.

Tähän on pakko kommentoida, noihin jonkun heittämiin "annoitko" ja "kyllä" -kommentteihin en jaksa.

Ei todellakaan näyttänyt kahden lempiväisen halailulta. Mies oli ehta puliukko ja minä siististi pukeutunut pienikokoinen nainen. Huusin miestä menemään pois ja työnsin miestä poispäin itsestäni. Ei kyllä voineet kyseiset herrat erehtyä tilanteen vakavuudesta. Toki olimme juna-aseman alittavassa tunnelissa ja heillä oli varmasti kiire junaan...

Vierailija
22/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisten pitäny olla yhtä vahva sukupuoli kuin miehet? Mite se nyt sillee? Hä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet ei olleet töissä siinä kaupassa.

Vierailija
24/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalainen mies yritti yhtenä aamuna käydä käsiksi kun oli työmatkalla. Karjui haluavansa pillua nyt heti. Kaksi työmatkalla ollutta miestä vain luikkivat ohitse, vaikka minut oli painettu jo seinää vasten.

Enkä nyt peräänkuluta apua nimenomaan miehiltä, vaan tuossa tilanteessa ihan kanssaihmisiltä sukupuoleen katsomatta.

Eikös kyseessä ole jo suorastaan rikos jos tuossa jättää auttamatta (esim. soittamalla hätänumeroon). 

Ehkä tilanne on täällä kerrottuna dramatisoitu eikä se näyttänyt ulkopuolisten silmiin samalta; kuulivatko miehet pillunantokäskyn, huusiko uhri apua, yrittikö pois tilanteesta vai näyttikö vain kahden lempiväisen nojailulta jne.

Tähän on pakko kommentoida, noihin jonkun heittämiin "annoitko" ja "kyllä" -kommentteihin en jaksa.

Ei todellakaan näyttänyt kahden lempiväisen halailulta. Mies oli ehta puliukko ja minä siististi pukeutunut pienikokoinen nainen. Huusin miestä menemään pois ja työnsin miestä poispäin itsestäni. Ei kyllä voineet kyseiset herrat erehtyä tilanteen vakavuudesta. Toki olimme juna-aseman alittavassa tunnelissa ja heillä oli varmasti kiire junaan...

Miten pääsit tilanteesta?

Ehkä ne luuli sitä sun hipsteripoikakaveriksi ja että teillä on joku riidanpoikanen meneillään.

Vierailija
25/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisten pitäny olla yhtä vahva sukupuoli kuin miehet? Mite se nyt sillee? Hä?

Ei. Kyllä nainen saa olla fyysisesti heikompi ja pienempi.

Vierailija
26/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran itseasiassa kävi näin. Joudun suht useasti pyytämään apua itseäni pidemmiltä ihmisiltä, pikkaisen reilu puolitoistametrinen kun olen, ja yleensä ovat iloisesti kaikki auttaneet. Olen tietenkin aina ystävällinen, hymyilen ja kiitän kauniisti. Kerran kuitenkin hamusin lempivissyäni ylähyllyn perältä, ja kysyin sitten kohteliaasti paikalle sattuneelta nuorelta mieheltä, että mahtaisiko hän voida auttaa jos ylettyisi tuohon yhteen pulloon tuolla. Vaalea nuorimies katsoi minua silmiin ja käveli hiljaa pois. :D Lähdin sitten etsimään jakkaraa muualta myymälästä...

t. siististi pukeutunut perusnätti alle kolmekymppinen, jos sillä jollekin on väliä

Vierailija
27/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmasti vaikea elämä epäkohteliaana ihmisenä.

Vierailija
28/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hellanlettas. En ole koskaan kokenut ongelmaksi, saati vastenmieliseksi, auttaa huonostiliikkuvia poimimaan tavaroita, heikompia avaamaan painavia ovia tai iäkästä naapuria kantamaan kauppakasseja, minun ei tarvitse olla työtehtävissä juuri silloin. Tee muille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, vai miten se meni.

//tietystikin se, että velvollisuus auttamiseen koskisi vain toista sukupuolta, on väärin. Kykenevämpi auttakoot aina kykenemättömämpää, oli se sukupuoli mikä tahansa.

Vierailija
29/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä uskalla enää edes katsoa naisiin päin ettei metoo-feministit hyökkää päälle ja syytä sinua raiskauksesta.

Vierailija
30/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä luikkivat soittamaan poliisia? Ei pidä itse leikkiä sankaria. Humalaisella voi olla veitsi taskussa!

Vierailija
31/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt vain miehistä? Väitätkö että naiset eivät auta myöskään?

Vierailija
32/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on tällaisia mies-marketteja?

Vierailija
33/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 cm pitkä nainen ja useinkin lyhyet naiset pyytävät antamaan ylähyllyltä jotakin. Autan aina ilomielin.

Vierailija
34/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran itseasiassa kävi näin. Joudun suht useasti pyytämään apua itseäni pidemmiltä ihmisiltä, pikkaisen reilu puolitoistametrinen kun olen, ja yleensä ovat iloisesti kaikki auttaneet. Olen tietenkin aina ystävällinen, hymyilen ja kiitän kauniisti. Kerran kuitenkin hamusin lempivissyäni ylähyllyn perältä, ja kysyin sitten kohteliaasti paikalle sattuneelta nuorelta mieheltä, että mahtaisiko hän voida auttaa jos ylettyisi tuohon yhteen pulloon tuolla. Vaalea nuorimies katsoi minua silmiin ja käveli hiljaa pois. :D Lähdin sitten etsimään jakkaraa muualta myymälästä...

t. siististi pukeutunut perusnätti alle kolmekymppinen, jos sillä jollekin on väliä

Ei räpsyttelyllä ja kauniilla hymyllä saa nykymiehiä tekemään palveluksia. Näin bussia ajellessa nuoret naiset yrittää usein hymyillä ja viittoa, josko vielä avaisin ovet vaikka olen jo pysäkiltä lähdössä. Mutta turhaan -  olen reagoimaton ja painan kaasua.

Vierailija
35/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fema_kot ovat opettaneet että sukupuolia on yli 30. Miksi vain miehet käy?

Vierailija
36/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkäs nainen nousi kepin kanssa portaat, joten avasin hänelle oven tavarataloon.

Ensimmäisenä ohi ryysäsi nuori nainen, joka ei kiittänyt, hänen jälkeensä vanhus, joka kiitti ja viimeisenä keski-ikäinen nainen, joka kiitti.

Toisinaan on hankalaa, kun on opetettu avuliaaksi, koska osa terveistä ja usein nuorista viis veisaa muista.

Vierailija
37/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit voisivat kasvattaa pojistaan kohteliaita jotka osaavat myös auttaa arkisissa asioissa jos joku apua pyytää.

Vierailija
38/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 178 cm pitkä nainen ja useinkin lyhyet naiset pyytävät antamaan ylähyllyltä jotakin. Autan aina ilomielin.

Puristatko naista pepusta auttamisen jälkeen.

Vierailija
39/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puristatko naista pepusta auttamisen jälkeen.

No varmaan sinun surullisissa sinkku-unelmissasi joo

Vierailija
40/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei räpsyttelyllä ja kauniilla hymyllä saa nykymiehiä tekemään palveluksia. Näin bussia ajellessa nuoret naiset yrittää usein hymyillä ja viittoa, josko vielä avaisin ovet vaikka olen jo pysäkiltä lähdössä. Mutta turhaan -  olen reagoimaton ja painan kaasua.

Äijä 👍😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme