Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei auttanu kaupassa

Vierailija
11.07.2018 |

Halusin apua, kun en yltänyt hyllyn tavaroihin. Kysyin parilta mieheltä apua, toinen katto vihasesti vaan. Toinen vain lähti pois. Ihme porukkaa! Samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Multa on välillä nainen pyytänyt apua ja olen auttanut.

Vierailija
2/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen mies yritti yhtenä aamuna käydä käsiksi kun oli työmatkalla. Karjui haluavansa pillua nyt heti. Kaksi työmatkalla ollutta miestä vain luikkivat ohitse, vaikka minut oli painettu jo seinää vasten.

Enkä nyt peräänkuluta apua nimenomaan miehiltä, vaan tuossa tilanteessa ihan kanssaihmisiltä sukupuoleen katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja miehiä kyllä. 

Vaikea kuvitella kuka pystyy kieltäytymään jos joku nainen oikein pyytää apua. Ja vielä noin söpössä asiassa kuin ettei ylety johonkin

Vierailija
4/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä miesasiamiehiä.

Vierailija
5/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliaita ihmisiä. Yrittäisin miettiä tuossa tilanteessa, että heille on sattunut jotain ikävää.

Minua on autettu aina, kun olen pyytänyt apua lähikaupoissa. Pyydän apua itseäni pidemmiltä ihmisiltä eli naisilta tai miehiltä. 

Vierailija
6/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin autan naisia..mutta vain kauniita ja nuoria.

Vierailija
7/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalainen mies yritti yhtenä aamuna käydä käsiksi kun oli työmatkalla. Karjui haluavansa pillua nyt heti. Kaksi työmatkalla ollutta miestä vain luikkivat ohitse, vaikka minut oli painettu jo seinää vasten.

Enkä nyt peräänkuluta apua nimenomaan miehiltä, vaan tuossa tilanteessa ihan kanssaihmisiltä sukupuoleen katsomatta.

Eikös kyseessä ole jo suorastaan rikos jos tuossa jättää auttamatta (esim. soittamalla hätänumeroon). 

Vierailija
8/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin autan naisia..mutta vain kauniita ja nuoria.

Voi eeeeeeeeeeeeeei. Jäisin ilman apua. :D

t. Yli viisikymppinen vastaaja 

Vierailija
9/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kyseessä ole jo suorastaan rikos jos tuossa jättää auttamatta (esim. soittamalla hätänumeroon). 

Ehkä tilanne on täällä kerrottuna dramatisoitu eikä se näyttänyt ulkopuolisten silmiin samalta; kuulivatko miehet pillunantokäskyn, huusiko uhri apua, yrittikö pois tilanteesta vai näyttikö vain kahden lempiväisen nojailulta jne.

Vierailija
10/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myyjät sitävarten.

Vierailija
11/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siirsi jonkun tumman ällötyksen sivuun, herra oli mennyt seisomaan ihan kiinni johonkin naiseen juna-aseman laiturilla ja läähätti. Mieheni vielä seurasi jotta häiritsijä ei palaa takaisin ahdistelemaan.

Vierailija
12/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat kaikki kaupassa auttaneet, sekä miehet että naiset.

Vierailija
13/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan ilomielin naisia, tosin kukaan nainen ei pyydä apua, luikkii karkuun vaan jos olen lähistöllä.

Vierailija
14/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko , että olen ulkomaalanen? Olen todella tumma, mutta vaaleaihoinen.

Vierailija
15/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko?

Kyllä.

Siis aina kannattaa pyytää/vaatia ja voi vaikka saada niin kuin nyt, oli tietysti Jä nskämies.

Vierailija
16/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko , että olen ulkomaalanen? Olen todella tumma, mutta vaaleaihoinen.

Jos olet pidempi, kuin minä, niin kansalaisuudellasi ei ole mitään merkitystä. :)

N 158 cm

Vierailija
17/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Pirkka.

Vierailija
18/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit törmätä palstapappoihin. Mua on aina auttaneet, niin miehet kuin naisetkin. Enkä ole edes nuori ja nätti vaan päälle viiskymppinen persjalkainen ja pottunokkainen pullukka. 

Vierailija
19/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt naisita apua.

Se on tää tasa-arvo nääs.

Vierailija
20/43 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen melko lyhyt nainen. Silloin tällöin tulee tilanne, että jakkaraa ei ole näköpiirissä ja en yletä tuotteeseen jonka haluan ostaa. Silloin pyydän sopivan mittaiselta lähellä olevalta ihmiseltä apua, yleensä ne on ollut miehiä, mutta joskus myös nainen. Ikinä ei ole kukaan kieltäytynyt vaan hymyillen auttanut. Varmaan vaikuttaa paljon se miten kysymyksen esittää. Itse pahoittelen häiriötä ja hymyillen kysyn voisiko ojentaa tavaran, kun en yletä ja kiittelen iloisesti. Näyttää tulevan ihmisille myös hyvä mieli, kun voi olla avuksi.

Itse myös siirrän arjen pikkupalveluksia eteenpäin. Esim viimeksi mäkissä pienehköt sisarukset keskenään menossa vessaan, avasin oven kun oli heille jäykkä ja katsoin, että lapset pääsi vuorollaan vessaan sekä neuvoin käsien kuivaimen kanssa pienempää kun isoveli oli vielä vessassa. Lopuksi kehui kuinka hieno isoveli hän on, kun lähti siskon huolehtimaan vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi