Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ostaisitteko vaaleanpunaiset lakanat?

Vierailija
11.07.2018 |

ja ei lapselle vaan itsellenne, onko liian imelä väri? Tilasin h&m alesta pellavaisena ja nyt mietin pidänkö.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alulakanaksi ihan ok. Pussilakanat ja tyynyliinat jo vähän liikaa.

Vierailija
2/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sisustuksesta, jos trendikäs valkoinen, musta, harmaa, niin sopii hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaaleanpunaiset lakanat. Kuka mistäkin tykkää.

Vierailija
4/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleansiniset kesällä, mutta makuuhuoneessa on vaaleanpunainen seinä ja vaaleanpunaiset verhot.

Vierailija
5/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siis paljon juuri tuota harmaa, valko, musta linjaa. Mietin vain kyllästynkö niihin kuitenkin...aikaisemmat pellavalakanat on vaalean harmaat.

ap

Vierailija
6/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi vaaleanpunaista aluslakanaa, puuvillasatiinia. Käytän tummanharmaita pussilakanoita, tykkään yhdistelmästä.

Vierailija
7/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko valkoinen ainut elegantti väri kotona?

ap

Vierailija
8/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nukkuessa silmät kiinni, siis ihan sama minkä väriset ne lakanat on.

Vierailija
9/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nukkuessa silmät kiinni, siis ihan sama minkä väriset ne lakanat on.

Sama.

Ja muutenkin ihmettelen tätä värikauhua. Kaikki pitää olla valkoista, harmaata tai beessiä, kun eihän sitä tiedä, miten siinä kävisi, jos kokeilisi vaihteeksi jotain väriä!

Helpottaisiko se yhtään tuskaa, jos päivällä piilottaisit ne villin vaaleanpunaiset lakanat jonkun hillityn päiväpeiton alle (sellainen sinulla taatusti on) ja yöllä nukkuisit silmät kiinni tai sammuttaisit valot makuuhuoneesta?

Vierailija
10/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja ei lapselle vaan itsellenne, onko liian imelä väri? Tilasin h&m alesta pellavaisena ja nyt mietin pidänkö.

Meillä on noi samat lakanat, sekä vaaleanharmaina että vaaleanpunaisina. Ne on tosi hailakan vaaleanpunaiset, ei yhtään räikeät tai mitään vaan oikein nätit. Vaihtelua.

Vierailija
11/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdet vaaleanpunavalkoiset lakanat. Hyvin menevät harmaa-valkoisen kodin sisustukseen, jossa muuallakin on korostevärinä samaa hentoa vanhan roosan tyyppistä vaaleanpunaista.

Vierailija
12/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekin pellavalakanat. Ovat vaan niin kalliita. Mutta taidan pyytää mieheltäni joululahjaksi. Värinä olen ajatellut lempeää vihreää esim. mintun tai sinistä tai roosan vaaleanpunaista. Ap, onko ne muka räikeän vaaleanpunaiset vai sellaiset hempeän?

Vierailija
13/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon on pinkit vuodevaatteet.

t. Tosimies

Vierailija
14/14 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleanpunaiset lakanat, tykkään tosi paljon, ihan lempparit. Sopii hyvin yhteen muutoin pääosin neutraalin värimaailman kanssa. Mutta mä en tokikaan pelkää värejä lakanoissa.