Mies luulee että on menossa pettämään minua jonkun nettimuijan kanssa, vastassa olenkin minä
Tein profiilin ja otin siihen jonkun ilmapallotissisen blondin kuvat. Sillä profiililla sitten laitoin miehelleni viestiä että tämä ilmapallonainen olisi kiinnostunut tapaamaan miestäni tositarkoituksella. Ja valitsin sellaiset kuvat ettei jää arvailujen varaan mitä siellä tulisi tapahtumaan.
Mies ajaa illalla 200km kuulemma luokkakokoukseen.
Mitkähän ovat miehen ilmeet kun marssin paikalle sovittuun paikkaan sovittuna aikana ja kysyn "Ai eikö Jemina olekaan vielä tullut"
Saa ehdottaa myös parempia tapoja näyttäytyä?
Kommentit (187)
Pistää melken vihaksi kun nuoret keksivät päästään näitä valheellisia tarinoita. Idiootit saavat huvia ilmaiseksi, kun ei oo varaa,aikaa tai vaivaa tehdä parempia trolleja.
Jotta juttuun - sinänsä herkulliseen juttuun - tulisi uskottavuutta, niin luokoon alkuperäinen profiilin ja nikin. Ei maksa paljoa vaivaa, ei edes laiskalle!
Olisi upeaa jos tarina olis tosi, ja todella puoliso olisi 200km matkalla treffeille..
Jos olisi aito "seuraaja", niin tekisin jatkuvaa päivitystä omalla Nikillä ja valokuviakin nettiin.Tili Googleen ja latais otoksia youtubeen ja jakais klippien linkkejä....olispa herkkua ja uskottavuus nousisi 1000 kertaiseksi....
Mutta kuin ei ole totta, vaan tarina on säälittävä trolli ja valetta.
PROFILOINTIA:
Itse epäilisin tämän valheellisen trollin tekijäksi 20+ ikäistä naista.Luonteeltaan hieman laiskaa, ihmistä joka on sosiaalisesti rajoittunut. Nainen tai naisenmielinen keppostelija, koulukiusaaja ainesta joko kiusaajana tai myös kiusattuna.Mutta ei pelkästään kiusattuna.
Hän on halvan huumorin ystävä, ei kovin korkeasti koulutettu, tuskin edes ylioppilas. Yksi asia on varmaa: tällä ap:lla on pinnalliset arvot tärkeämmät kuin älylliset.
Huono trollaaja joka ehkä laittoi ketjun leikillään liikkeelle, mutta nyt hämmästyy kun profilointi osuu hämmästyttävän oikeaan.
Niin alkuperäinen, hyvää viihdettä, tosin valheellista viihdettä tarjosit. Mutta kuinkas Trollin profilointi osuikaan kohdalleen ?
Lopettakaa nämä valheelliset ketjut, niitä oikeitakin herkkutarinoita on olemassa!
Vai nauttiiko joku näistä tarinoista mitkä ovat satua?
Vierailija kirjoitti:
Vieras13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit itsekin seuranhakupalstalla tsekkailemassa äijiä. Mites muuten ukkosi olisit löytänyt sieltä etsimässä uutta seuraa?
Koska osasin epäillä. Kuvat otin eräältä pehmopo*nosivustolta ja photoshoppasin pari kuvaa vähän siveämmäksi.
ap
Miten photoshoppasit? Millä photarilla? Miks sulla on photari, tarviitko työkäyttöön vai opiskeluun? Missä opiskelit sen käyttöä?
Ei photoshopin käyttöä tarvitse missään opiskella muokatakseen jollekin vähän enemmän vaatetta päälle :D Vähän arkijärkeä ja yritystä ja erehdystä, niin hyvä tulee. (Niin no - onhan meilläkin töissä väkeä, jotka eivät ole käyttäneet skypeä, koska "eivät ole saaneet siihen koulutusta"....)
Ai hitsi, laitatko linkin kuvaan missä oot "photoshopannut" jollekin vähän enemmän vaatetta päälle? Olis tosi mahtavaa nähdä kuinka "hyvää tulee". Ihan ammatillisessa mielessä kiinnostaisi, ja jos se tosiaan käy sulta hyvin niin töitäkin voisin tarjota.
Oli provo tai ei, näitä on paljon. :D Tein itsekin samanlaisen homman, kun sain selville miehen puhelimen lukitusnäytöltä että juttelee muiden naisten kanssa. Jonkun kuuman naisen kuvat, feikki fb-profiili ja kehaisemaan miestä. Juttelin yli 3 viikkoa "Jeminana". Mies oli tosi aloitteellinen ja halusi tavata, vaikka aina sitten hannasi, kun ei ole aiemmin tehnyt moista (eikä ollutkaan, tiesin sen, mutta sen sijaan lähetellyt mm. peniskuvia naisille). Kaverini ehdotuksesta esitin oikein prinsessaa, joka tykkää vain parhaasta. Mies sitten halusi myös parasta tarjota, joten pistin hänet hommaamaan kunnon sviitin paikallisesta hotellista sekä kalliit teatteriliput.
Mies lähti "auttamaan sairastunutta äitiään" joka asuu 500km päässä. Itse ilmoitin että ok, lähden tyttöjen iltaan kaverini kanssa. Menin tapaamispaikalle, odoteltiin hetki "Jeminaa" ja sitten totesin että ei taida tyttö tulla. Kerroin, kuka se "Jemina" oli ja totesin, että nyt mennään kirjautumaan sisään hotelliin ja sen jälkeen menen kaverini kanssa teatteriin, miehellä on yö aikaa roudata kamansa ulos asunnostani.
Kauheinta oli se, että Jeminan fb-profiili oli itsestäänselvän tyhjä, eikä mies tajunnut mitään. Lisäksi olin laittautunut upeimmilleni, kun menin tapaamaan miestä. Ilme oli kauhea. Meillä oli ollut vaikeaa jo pitkään mutta työtön mies ei halunnut terapiaan, eikä kyllä tehdä mitään muutakaan suhteen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei, näitä on paljon. :D Tein itsekin samanlaisen homman, kun sain selville miehen puhelimen lukitusnäytöltä että juttelee muiden naisten kanssa. Jonkun kuuman naisen kuvat, feikki fb-profiili ja kehaisemaan miestä. Juttelin yli 3 viikkoa "Jeminana". Mies oli tosi aloitteellinen ja halusi tavata, vaikka aina sitten hannasi, kun ei ole aiemmin tehnyt moista (eikä ollutkaan, tiesin sen, mutta sen sijaan lähetellyt mm. peniskuvia naisille). Kaverini ehdotuksesta esitin oikein prinsessaa, joka tykkää vain parhaasta. Mies sitten halusi myös parasta tarjota, joten pistin hänet hommaamaan kunnon sviitin paikallisesta hotellista sekä kalliit teatteriliput.
Mies lähti "auttamaan sairastunutta äitiään" joka asuu 500km päässä. Itse ilmoitin että ok, lähden tyttöjen iltaan kaverini kanssa. Menin tapaamispaikalle, odoteltiin hetki "Jeminaa" ja sitten totesin että ei taida tyttö tulla. Kerroin, kuka se "Jemina" oli ja totesin, että nyt mennään kirjautumaan sisään hotelliin ja sen jälkeen menen kaverini kanssa teatteriin, miehellä on yö aikaa roudata kamansa ulos asunnostani.
Kauheinta oli se, että Jeminan fb-profiili oli itsestäänselvän tyhjä, eikä mies tajunnut mitään. Lisäksi olin laittautunut upeimmilleni, kun menin tapaamaan miestä. Ilme oli kauhea. Meillä oli ollut vaikeaa jo pitkään mutta työtön mies ei halunnut terapiaan, eikä kyllä tehdä mitään muutakaan suhteen eteen.
Keksit tuon kyllä juuri.
Ei kuulosta yhtään uskottavalta.
Miten se olisi varannut hotellin ja teatterit jos kerran oli työtön ? Eikä kukaan pillun toivossa sellaisiin rahaa pane. Ei ainakaan se työtön.
En ymmärrä miksi tällaisia tarinoita tänne keksit.
Vierailija kirjoitti:
Vetäisin tu.rpaan ja lähtisin ämm.än rahoilla huor.iin
Nii
Miten siinä "mies käy rullaluistelemassa yhdellä luistimella" -jutussa kävikään? Muistan vaan kun oli kommentoinut siihen että ehkä ap:n mies on mato matala 😂
Huono, tylsä, vanha provo ja tosi huonosti kirjoitettu. Panostakaa nyt edes vähän!
Reps. Tämä on ollut täällä aiemminkin. Vai onko sulla nyt uusi mies?
Onko sillä mitään merkitystä onko tämä provo vai ei koska tällaisia tapahtuu ihan kokoajan.
Ihan itse olette miehenne valinneet joten ootte vaan saaneet mitä ootte tilanneet. Turha täällä on kerskua siitä miten ootte viekkaita kun ootte miehiänne huijanneet.
Tulee vaan mieleen että ootte säälittäviä kun ei markkina-arvo riitä kunnolliseen mieheen. Tai riittäisi jos ulkonäkö ei olisi se ykköskriteeri, mutta piti valita se komea ku sipäã joka pettää sen kunnollisen miehen yli.
Aikoinaan kirjoitin romanttisia kertomuksia yhdelle suomalaisfirmalle. Ei siis harlekiineja, vaan julkaisija oli täkäläinen, kotikutoisempaa meininkiä. Ihan ensimmäisen pokkarini juoneen sisältyi samanlainen tapaus, jonka tarkoitus oli olla tarinan käännekohta.
Jutussa nainen huomaa rakastettunsa tehneen deittiprofiilin, vastaa siihen ja menee tapaamiseen. Vai oliko niin, että siinä sattui jotain mystistä... En enää muista. Idea kuitenkin oli tämä, ja juttu pohjautui omiin kokemuksiini. Olin viestitellyt petollisen miesystäväni kanssa, mutta tapaamista en lopulta uskaltanut järjestää.
Tarinani ei ollut hyvä, se oli esikoisena kömpelö ja monella tapaa yksinkertaisesti huono. Onkohan jossain tallessa ja kehtaisiko vilkaista... Mutta varmaan monet (?) ovat tuon toteuttaneet oikeassa elämässä.
Täällä on ollut joskus ihan prikulleen samanlainen juttu ennenkin.
itse tein ihan samalla tavalla ex miehelleni, sain hänet käräytettyä oikein kunnolla uskottomuudesta ja jätin hänet saman tien. Onneksi nyt olen naimisissa maailman luotettavimman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
olen itse tehnyt saman, mun mies lähti lähipaikkakunnan juna-asemalle tapaamaan mun feikkiprofiilia. juttu tulikin ilmi niin, että hän itse oli tehnyt feikkiprofiilin millä yritti mun kaverin ystäväksi, ja mietittiin että kukahan tämä on ja kun itse aloin viestittelemään tajusin nopeasti että onkin mun miesystävä. Lähetti mun feikkiprofiilille jopa oman kuvansa ja puhelinnumeronsa. En voinut uskoa että joku voi olla niin typerä, että oikeasti lähtee tapaamaan ihmistä josta ei tiedä yhtään mitään. En aluksi mitään treffejä olisi ehdotellut, mutta olin utelias ja mietin kuinkahan pitkälle mies olis valmis menemään, olisi varmaan mennyt vaikka kuinka pitkälle jos joku oikeasti olisi siellä juna-asemalla odotellut. Lähetteli viestejä sieltä asemalta että olen täällä odottamassa sinua. OMG. Olisi ollut valmis majoittamaan tämän ns. pimun eli kävi ilmi että jossain oli myös kämppä, mihin tälläiset tapaukset voi majoittaa.
Olen kirjoittanut yllä olevan jutun, joka on aivan totta. Ja voin avata, että me emme eronneet miehen kanssa tuon jälkeen. Mies ei edelleenkään tiedä ketä odotteli juna-asemalla, koska feikkiprofiilini esti miehen tuon illan jälkeen. Eikä mies tiedä että minä olin viestien takana, mutta luotan mieheen 0 % kaiken tuon ja myös muun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
itse tein ihan samalla tavalla ex miehelleni, sain hänet käräytettyä oikein kunnolla uskottomuudesta ja jätin hänet saman tien. Onneksi nyt olen naimisissa maailman luotettavimman miehen kanssa.
Et uskalla tehdä testiä kuitenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit itsekin seuranhakupalstalla tsekkailemassa äijiä. Mites muuten ukkosi olisit löytänyt sieltä etsimässä uutta seuraa?
Koska osasin epäillä. Kuvat otin eräältä pehmopo*nosivustolta ja photoshoppasin pari kuvaa vähän siveämmäksi.
ap
Miten photoshoppasit? Millä photarilla? Miks sulla on photari, tarviitko työkäyttöön vai opiskeluun? Missä opiskelit sen käyttöä?
Ei photoshopin käyttöä tarvitse missään opiskella muokatakseen jollekin vähän enemmän vaatetta päälle :D Vähän arkijärkeä ja yritystä ja erehdystä, niin hyvä tulee. (Niin no - onhan meilläkin töissä väkeä, jotka eivät ole käyttäneet skypeä, koska "eivät ole saaneet siihen koulutusta"....)
Ai hitsi, laitatko linkin kuvaan missä oot "photoshopannut" jollekin vähän enemmän vaatetta päälle? Olis tosi mahtavaa nähdä kuinka "hyvää tulee". Ihan ammatillisessa mielessä kiinnostaisi, ja jos se tosiaan käy sulta hyvin niin töitäkin voisin tarjota.
Sanoiko kommentoija jossain, että jälki olisi ammattimaista? Johonkin profiilikuvaan kun sutii rintamuksen päälle mustaa, niin ei kiimainen mies sitä jää ihmettelemään, että onko tämä paita nyt veluuria, viskoosia vai silmänlumetta. Jos ei siihen pysty photoshopilla (puhumattakaan muista kuvankäsittelyohjelmista, joiden käyttämistä maallikot kutsuvat photoshoppaamiseksi) ilman erityistä koulutusta, niin voi voi.
Hei ap, kaikkien ei ole pakko provota, on ihan ok vaan seurata muiden ketjuja. Tällaisista tulee vaan myötähäpeä.
En yhtään ihmettele, että miehesi etsii muita naisia. Toivottavasti löytää muitakin vaihtoehtoja kuin jeminan. Netistä ei kyllä löydä. Naiset ovat siellä vaan kokeilemassa ja pönkittämässä itsetuntoaan, vaikka eivät edes halua miestä.
Miten se tarina muuten päättyi? Vieläkö mies rullaluistelee yhdellä luistimella? Jotkut näistä jutuista on kuin jännittäviä jatkokertomuksia 😄