Miksi suhteen alussa aina toinen pyytää kahville tms mielikuvituksetonta
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Minä teinkin selväksi mahdollisille ehdokkaille, että jotain oikeasti mielenkiintoista tulee keksiä, koska en lähde kahville. En edes juo kahvia, enkä tykkää koko termistä lähteä kahville. Mielummin söisin puuta.
Kyllä niitä kivoja ehdotuksia sitten tulikin. Nyk. mieheni pyysi luokseen katsomaan leffaa, koska olin kipeänä. Se toimi.
Kyllä sä nyt valehtelet. Palstan treffigurut on kertoneet, että ensitreffit toisen kotona tarkoittaa aina vain ja ainoastaan panotreffejä. Ja niiltähän ei luonnollisesti voi vakituista suhdetta saada.
Siitä tuliskin mielikuvitukselliset treffit, jos kahvia pakotettaisiin juomaan.
Otettaisko oikein aikaa kauanko kestää, että pakki menee sekaisin ja pitää rynnätä vessaan?
Ei enää ikinä kahvia!
Vierailija kirjoitti:
Minä teinkin selväksi mahdollisille ehdokkaille, että jotain oikeasti mielenkiintoista tulee keksiä, koska en lähde kahville. En edes juo kahvia, enkä tykkää koko termistä lähteä kahville. Mielummin söisin puuta.
Kyllä niitä kivoja ehdotuksia sitten tulikin. Nyk. mieheni pyysi luokseen katsomaan leffaa, koska olin kipeänä. Se toimi.
Kipeänä läksit toisen luokse :O? No et kuolemansairas tainnut onneksi olla... Toivottavasti et tartuttanut kanssaihmisiä matkalla.
Mut kiva et sullekin prinsessalle joku keksi keksiä kivoja ehdotuksia ;)
ps. mäkään en juo kahvia, mutten tietty loukkaannu esim. kahvitauko-nimestä. Aspergeria sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä nyt valehtelet. Palstan treffigurut on kertoneet, että ensitreffit toisen kotona tarkoittaa aina vain ja ainoastaan panotreffejä. Ja niiltähän ei luonnollisesti voi vakituista suhdetta saada.
Hah, totta. Mutta herkullista seksiä se olikin - ja on edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoisin naiselle, että ”tuu meille pelaan pleikkaa” niin veikkaisin ettei treffejä tulisi. Eiköhän se kahvittelu tai ruokailu ole melko neutraalia tekemistä, jossa toiseen on helppo tutustua ja näkee pitääkö toisesta.
Ohis, mutta minä voisin tullakin. :D Mieluummin kuin mahdollisesti meluisaan kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipeänä läksit toisen luokse :O? No et kuolemansairas tainnut onneksi olla... Toivottavasti et tartuttanut kanssaihmisiä matkalla.
Mut kiva et sullekin prinsessalle joku keksi keksiä kivoja ehdotuksia ;)
ps. mäkään en juo kahvia, mutten tietty loukkaannu esim. kahvitauko-nimestä. Aspergeria sinulla?
Huumoriveikkoja, sitä lahjaa kun ei jaettu kaikille.
Mä lähtisin oikein mielelläni treffeillä kahville! Nam: kahvi, leivos ja kenties kiva juttukaverikin.
Jos ensitreffeillä olisi tarjoilla jotain tosi uniikkia, niin epäilykseni heräisivät. Järjestääkö tämä treffikaveri kaikille ensikertaa tapaamilleen saman show'n? Olenko vain yksi monista, joihin yritetään tehdä vaikutus tällä tavalla?
Jos vaikkapa (elokuvaesimerkki) olisi planetaariossa töissä ja pystyisi järjestämään yksityisen näytöksen, niin olisihan se ihanaa. Mutta jos tuosta tulisi suhde, niin jossain vaiheessa saattaisin alkaa pohtia, että se minkä halusin ajatella olevan "meidän paikka" olisikin ollut vaan miehen yksityinen keino tehdä kaatoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat heti alkajaisiksi vaativalta ja hankalalta ihmiseltä. Mitä mielenkiintoista itse ehdotit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ihan oikeesti mieluiten suosisin treffejä jomman kumman kotona, koska tunnelma on niin paljon rennompi, mutta en viitsi, kun niihin liittyy tosiaan aina tuo oletus seksistä.
Ihmiset ottaa aika kirjaimellisesti tuon "mennäänkö kahville"... Saahan kahvilasta muutakin juotavaa kuin pelkästään kahvia. Tuskin siitä tarvitsee mitään numeroa tehdä ettei juo kahvia, tilaa vaikkapa sen teen ja jos nyt treffikumppani jotain siitä mainitsee, niin sanoo vaan et en pidä kahvin mausta. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ottaa aika kirjaimellisesti tuon "mennäänkö kahville"... Saahan kahvilasta muutakin juotavaa kuin pelkästään kahvia. Tuskin siitä tarvitsee mitään numeroa tehdä ettei juo kahvia, tilaa vaikkapa sen teen ja jos nyt treffikumppani jotain siitä mainitsee, niin sanoo vaan et en pidä kahvin mausta. Helppoa.
Jep, mäkin olen kaverimiehen kanssa käynyt kaffella parikymmentä vuotta... useimmiten on kuitenkin menty kaljalle... Kaffetreffit sitten jomman kumman kotona ja joo, ihan kahvia vaan sen jälkeen kun aloin parisuhteeseen.
Oikeastaan sillä ei mitään väliä missä ja miten treffit vietetään. Jos ihmiset vaan tulee juttuun kiinnostavat toisiaan niin voi jotain isompaa tullakin. Jos treffeille pitää olla jotai muuta tajunnan räjäyttävää niin parit ei ole luotu toisilleen. Tosin jotkut kullankaivajat ja muut pellet voi "syttyäkkin"
Minä pyysin nykyisen kihlattuni ensitreffeillä larppaamaan. Hakattiin toisiamme vaahtomuovimiekoilla hangessä ja heiteltiin toisiamme hernepusseilla kuoleman kirousta huutaen.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyysin nykyisen kihlattuni ensitreffeillä larppaamaan. Hakattiin toisiamme vaahtomuovimiekoilla hangessä ja heiteltiin toisiamme hernepusseilla kuoleman kirousta huutaen.
Siinä kaksi samanhenkistä kohtasi toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha olisikin hauska törmätä tällaiseen. Järjestäisin mysteerin johon on pakko osallistua tai olla tulematta. Valinta on sinun. Lopuksi kyse olisi pussikaljasta lenkin kera jossain deekupuistossa.
Menneellä vuosituhannella vein kivan tytön veneellä autiolle hiekkarannalle piknikille. Neito oli tehnyt hyvät eväät ja kesä oli kauneimmillaan. Amorin nuoli pääsi yllättämään ja taisimme rakastua. No elämä heitti lähestulkoon saman tien meidät erilleen emmekä koskaan enää kohdanneet mutta silti tämä neito on lähes päivittäin mielessäni. Hassua kun eräs edes mennyt nuoruuden ystäväni oli käynyt jonkun tyttöystävänsä kanssa samalla rannalla ja kertoi että se oli ainut kerta kun hän tunsi rakastuneensa. Ilmeisesti sillä mahtavalla rannalla on joku taika...
Vierailija kirjoitti:
Mä vein miehen ekoilla treffeillä arki-iltana pussikaljalle.... nyt 18 vuotta yhdessä.
Kunnon keravameininki!
Vierailija kirjoitti:
Teetä? Yök!
Luulisi välimatkan kertovan jo oleellisen. Asuin paikassa Y ja mies paikassa X. Satuin treffien aikaan olemaan lähellä miehen asuinpaikkaa vanhempieni luona, mutta kipeänä. Jouduin kuitenkin palaamaan omalle paikkakunnalle pian, joten miksi olisin haaskannut mahdollisuuden tavata unelmieni mies vain siksi, että olin kipeänä. No, en haaskannut ja tässä ollaan.
Minkä takia minun pitää tässä edes perustella tuntemattomalle ohi aiheen mennyttä kysymystä? :D