Ystäväpiiri -babyshower
Meillä on viiden hengen ystäväpiiri. Näimme muutamia kertoja vuodessa. Sen lisäksi minä ja yksi heistä olemme tiiviimmin yhteydessä saman ikäisten vauvojemme kautta ja toiset kaksi töiden vuoksi.
Minä ja tämä yksi porukkaan kuuluvista olemme siis lapsemme saaneet ja nyt molemmilla vielä vauvaikäiset. Ja nämä toiset kaksi ovat raskaana. Nyt he ehdottavat toinen toisilleen järjestettäväksi baby showereita. Olisi tulevalle äidille kasvohoitoa, hierontaa, ravintolailtaa yms +lahjat ja juhlat. Ja siis molemmille omat juhlat. Onko tämä teistä ok, kun meille kahdelle muulle ei ole järjestetty juhlia. Minua kyllä suoraan sanottuna ärsyttää.
Kommentit (22)
Aika hurjaa kitinää jostain, mitä olisi halunnut ja samalla jostain, mitä ei koskaan edes ääneen sanonut. Perustuuko teidän ystävyys todella aitoon ystävyyteen? Ei siltä kuulosta.
Osallistuisin tottakai, mutta omalla budjetillani ja omalla mielikuvituksellani. En niin, että joku muu määrittelisi minulle summan ja parhaimmillaan myös lahjan.
Sitä viidettä lapsetonta kaveria varmaan kiinnostaisi hirveästi kustantaa toisten vauvajuhlia...