Nainen, jolla tatuointi "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" onko toivoa?
Voiko tällainen nainen olla normaali, kiltti ja mukava? Vai onko vastassa todennäköisesti "räväkkä ja suorapuheinen" nainen?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ihka aito WT !, tietenkin tramp stamp :illä varustettuna. Hyyyyyyiiiii wittu tuollaisia leimattuja luuskia, HyH HyH !
Sama kuin olisi toiseen perskannikkaan epäsymmetrisesti kinkkuleiman sinisellä leimattu :**** Inspected by Retards, Approved by Dumbasses ****
No etpä kovin fiksua kuvaa anna itsestäsikään :D
Mmm. Minä en ottaisi tuollaista tatuointia, mutta kyseinen nainen taas tuskin tekisi joitain itselleni ominaisia juttuja. Kaikenlaisia tolloja hiihtelee tuolla ihan vailla mitään silmiinpistävää koristelua, josta vetää ahdasmielisiä johtopäätöksiä.
Kärsin masennuksesta, ja siihen liittyen tuo itse lause tuntuu ihan ymmärrettävältä.
Aloittajan kannattanee kuitenkin jättää ryhtymästä ihmissuhteeseen tuon naisen kanssa, kun kerran tätä jo valmiiksi väheksyy. Parempi molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ihka aito WT !, tietenkin tramp stamp :illä varustettuna. Hyyyyyyiiiii wittu tuollaisia leimattuja luuskia, HyH HyH !
Sama kuin olisi toiseen perskannikkaan epäsymmetrisesti kinkkuleiman sinisellä leimattu :**** Inspected by Retards, Approved by Dumbasses ****
Sinä se vasta helmeltä vaikutatkin, ja siltä että olet kohtelias ja hyväkäytöksinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etpä kovin fiksua kuvaa anna itsestäsikään :D
No NyyH ! Voi kyynel, itke mulle joki . . . . .
Ei edelleenkään ole totuuden puhujille sijaa majatalossa, ihan kuin se olisi jotenkin yllättävä tieto.
Mieti sitä. Pitäisikö toisen olla täydellinen vai siedätkö myös hänen huonot puolensa? Jos et siedä huonoja puolia hänessä niin miksi hänen pitäisi sietää sinun huonot puolesi?
Vierailija kirjoitti:
Apua! Vaikka minulla on tuo lause Facebookissa kansikuvana, en ikinä ottaisi sitä iholleni.
Ja tuohan on siis alunperin Marilyn Monroen lausahdus.
Ei ole Marilyn Monroen sanoma! Ärsyttää, kun ihmiset jaksavat levittää tuota valetta. Ei ole löytynyt yhtäkään Monroen haastatteöua eikä edes elokuvaa, jossa hän olisi noin sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla paljoa toivoa :D Ylipäätään tuon lauseen jauhajat ovat yleensä juuri näitä, jotka käyttävät tekosyynä v*ttumaisuudelleen, ilkeydelleen ja huonoille käytöstavoilleen suorapuheisuutta/rehellisyyttä tai vaihtoehtoisesti sitä, että ovat nyt vain sattuneet syntymään tyyliin "tummina ja tulisina" niin minkäs sille sitten muka voi.
Väität siis, että sinulla ei ole huonoja puolia? Millainen parisuhde on sellainen, jossa ei siedä toista sellaisena kuin on? Jokaisella on huonoja puolia ja huonoja päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä. Pitäisikö toisen olla täydellinen vai siedätkö myös hänen huonot puolensa? Jos et siedä huonoja puolia hänessä niin miksi hänen pitäisi sietää sinun huonot puolesi?
Toisten ihmisten huonot puolet ovat helpompia sietää kuin toisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten huonot puolet ovat helpompia sietää kuin toisten.
Ne omat huonot puolet ja huonot päivät on ihan kaikista helpoin sietää ja kuvitella, että muut ovat pahempia kuin mitä itse on.