Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zaran toimitus

Vierailija
11.07.2018 |

Onko teillä kokemuksia Zaran nettikaupasta, ja millaisia? Onko toimitusta mahdollista valita johonkin noutopisteeseen tms kun harvemmin päivisin kotona olen niin että olisin pakettia silloin ottamassa vastaan, vai oonko vaan tyhmä enkä nähnyt tätä vaihtoehtoa..? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri Zarasta tilannut, mutta muista nettikaupoista paketit tulevat yleensä postiin, ellei erikseen valitse kotiinkantoa ja maksa siitä ekstraa.

Vierailija
2/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara toimittaa UPS:lla suoraan kotiovelle muutamassa päivässä tilauksesta. Voit valita toimituspaikaksi myös työpaikkasi tai Zaran myymälän jos et ole kotona. Usein paketit toimitetaan keskellä päivää, riippuu kuriirin ajosuunnitelmasta. Postiin paketteja ei viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäpä just ajattelin kun ei mitään vaihtoehtoa löytynyt. Harmi :D

Vierailija
4/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Zarasta tilaa, tulee UPS:ltä tekstiviesti, jonka kautta voi säätää toimitusaikaa tai halutessaan ohjata paketin muistaakseni myös noutopisteeseen. Vaateet on pakattu siististi ja tulevat nopeasti. Myös appi on hyvä. En jaksanut myymälöissä Zaran jatkuvasti puuttuvia kokoja enää ollenkaan, mutta nettikauppa on loistava.

Vierailija
5/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkin olevan DHL tuo toimittaja. Mutta tekstiviesti tosiaan tulee ennen toimitusta.

Vierailija
6/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tekstiviesti ja voi sopia että jättävät paketin esim. Ulos tai postilaatikkoon. Itse pyydän aina jättämään etupihalle

Vierailija
7/7 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee tekstiviesti ja voi sopia että jättävät paketin esim. Ulos tai postilaatikkoon. Itse pyydän aina jättämään etupihalle

Joo, kiitti vinkistä, näin teen, että pyydän jättämään etupihalle. Asun kerrostalossa.