Miksi työttömät eivät kunnosta ja ala ajaa vanhoja kauppa-autoja?
Moni voisi työllistyä kauppa-autoon kauppiaaksi. Ajaisi aina nokan mukaan sinne, missä on eniten asiakkaita. Tuotteet kannattaisi myös painottaa sään mukaan, kylmällä kuumia lihiksiä ja kahvia, kuumalla kylmää limpskaa ja jätskiä.
Mikseivät työttömät tee näin? Mikseivät?
Kommentit (27)
Kaipaan kauppa-autojen aikaa! Hyvä idea!
Maire
Vierailija kirjoitti:
Taitaa taas olla Jari Lindström ketjun aloittajana. Oletkos ajatellut tätä ideaa jo seuraavaan aktiivimalliin?
En ole Jari Lindström, minulla on korkeakoulututkinto, hän on vain laborantti. Mutta hänen olisi syytä herkällä korvalla kuulla ideaani ja toteuttaa se yhtenä työllistymistienä työttömille. Kauppa-autoissa on maaseudun uuden tulemisen siemen. Haluatko olla kärkirintamassa NYT?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa taas olla Jari Lindström ketjun aloittajana. Oletkos ajatellut tätä ideaa jo seuraavaan aktiivimalliin?
En ole Jari Lindström, minulla on korkeakoulututkinto, hän on vain laborantti. Mutta hänen olisi syytä herkällä korvalla kuulla ideaani ja toteuttaa se yhtenä työllistymistienä työttömille. Kauppa-autoissa on maaseudun uuden tulemisen siemen. Haluatko olla kärkirintamassa NYT?
AP
Tutkintosi taitaa olla joltain humanistiselta alalta, koska ynnälasku ei taida olla vahvin puolesi?
Kauppa-auton polttoaineeseen pelkästään menee niin paljon rahaa että sillä ei paljon jätskin ja "limpskan" tuotoilla ajeltaisi. Ellei sitten tämä mystinen "limpska" ole kiertoilmaisu "pimpskalle", jonka myynnilllä osa väestöstä voi tietysti tehdä hyvääkin tiliä.
Niin, miksei kaikki työttömät ala myydä pimpskaa? MIKSEI? Ainakin ne joilla on pimpska?
Yrittäjäksi ryhtymällä menettää työttömyysturvan. Ei sitä tehdä jonkin huonon tai erittäin epävarman business-idean takia. Jos kauppa-auto tuottaa tappiota, työtön näkee nälkää.
Ap on hyvä ja näyttää itse esimerkkiä sekä raportoi miten sujuu.
Voin kuvitella... Työttömät pakotetaan ottamaan lainaa ja perustamaan yrityksiä, joita kukaan laskutaitoinen ei missään tapauksessa vapaaehtoisesti perustaisi.
Koska olishan se niin kiva, kun olis kaikkia kivoja palveluja tarjolla - vaikka se kauppa-auto silloin, kun kerran kymmenessä vuodessa tekis mieli ostaa sellaisesta jätskiä.