Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät eivät kunnosta ja ala ajaa vanhoja kauppa-autoja?

Vierailija
10.07.2018 |

Moni voisi työllistyä kauppa-autoon kauppiaaksi. Ajaisi aina nokan mukaan sinne, missä on eniten asiakkaita. Tuotteet kannattaisi myös painottaa sään mukaan, kylmällä kuumia lihiksiä ja kahvia, kuumalla kylmää limpskaa ja jätskiä.

Mikseivät työttömät tee näin? Mikseivät?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin millä rahalla?

Vierailija
2/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: elintarvikehygienia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokasta!

Vierailija
4/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sit vissiin sattuu just olemaan viallinen kauppa-auto myynnissä...

Vierailija
5/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on aikaa kun kauppa-auton olen nähnyt. Ihania.

käyvät myös asunnoksi tai saunaksi

Vierailija
6/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kunnostaa autoja enkä saa ajaa linja-autoa, kelpaanko?

Vierailija
7/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, pitkien syöpähoitojeni jälkeen olen liian köyhä ostamaan kauppa-autoa eikä niitä loju otettavissa kerrostaloalueen takapihalla.

Pidän kirjoituksistasi. Miksi et osta uusia aivoja, mikset? MIKSET?

Vierailija
8/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä muutaman lihiksen kaikilla mausteilla saisi myydä , että se kannattaisi ja elättäisi.

Vierailija
9/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne myymäläautot oikeastaan ajoneuvolainsäädännössä ovatkaan? Linja-, kuorma- vai jotain muita autoja?

Vierailija
10/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen temperamentti on pitkälti synnynnäinen ominaisuus. Kaikista ei yksinkertaisesti ole yrittäjiksi, vaikka heidät siihen pakotettaisiin. Joiltain sujuu homma x, toisilta homma y, kolmansilta z, ja jos pohdit miksi ryhmään E (tällä hetkellä työttömät) kuuluvat ihmiset eivät tee hommaan x sopivia töitä... No, kannattaa pohtia lisää.

Vierailija
11/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksen tee niin?

En omista ajo-korttia, kaupan alan koulutusta, hygienia-passia, vuorovaikutustaitoja tai matematiikkapäätä. Ja oon niin terveysnatsi, että en suostuisi päivät pitkät syöttämään kanssaihmisille lihapiirakoita ja jätskiä ja pullaa. Kylkeen tulisi vähintään lehtinen sydän- ja verisuonitaudeista ja luento mikä diabetekseen johtaa. 

Suomessakin olisi ihana yrittää vaikka sun mitä, ellei byrokratia-viidakko pistäisi niin täysillä vastaan.

Vierailija
12/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauppiaat ei enää pidä kauppa-autoja myymälöiden lisäksi? Olisko siksi, ettei se ole kannattavaa (tuskin yhtään sen kannattavampaa työttömällekään).

Vierailija
13/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo omisi hyvä bisnes niin Suomen teillä kulkisi vielä paljon kauppa-autoja. Ei ole.

Vierailija
14/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen jo sieluni silmin, kuinka työttömyydestä pahimmin kärsivien alueiden kylänraiteilla on silmänkantamattomiin kauppa-autoja.

Vierailija
15/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa että 500€/k tuloilla ostaan ja kunnostaan autoja, et huomaa logiikassas mitän virhettä?

itse olen aloittamassa opiskelut ensikuussa koska aikaisempi koulutusvalinta ei tuottanut hedelmää,

kuljetusalalla olin niin pitkään kuin terveys salli ja nyt tämä uusi lakiuudistus vei tuhkatki

Vierailija
16/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitappa arvata kuinka kallista se on?? Nykyään on niin kovat hygienia vaatimukset...kustannukset on niin kovat ettei ihan pikku rahalla bisnestä pyöritetä

Vierailija
17/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa taas olla Jari Lindström ketjun aloittajana. Oletkos ajatellut tätä ideaa jo seuraavaan aktiivimalliin?

Vierailija
18/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap sinut tapetaan pian.

Vierailija
19/27 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap sinut tapetaan pian.

Yhdyn toiveeseen.