Miksi mies saa askelmittariinsa huomattavasti enemmän askeleita kuin minä, vaikka kävelemme yhdessä saman reitin?
Näin tapahtuu aina ja ero on tuhansia askeleita. MIes pääsee tässäkin helpommala?
Kommentit (26)
Lyhyempiä askeleita? Toisella parempi mittari kuin toisella? Mies tekee ylimääräisiä poikkeamia reitiltä?
Käveletkö pitempiä askelia? Meillä on toisinpäin, kun kipitän harppojan kanssa, niin minulla askelia tulee enemmän. Mutta ei tuhansia.
Sinä harpot kuin Bulttiboissien Apuuvamies ja miehesi kävelee normaalisti.
Sillä heiluu se mittari jostain syystä. Ehkä jorkki osuu siihen. Mun mittariin ainakin saa askeleita ihan vain heiluttelemalla mittaria.
Onko miehesi tyyli tällaista katkokävelyä? Se selittäisi lisäaskeleet.
Meillä sama onglema. Ja molemmilla on Apple watch. Kävelemme samatreiti, mutta mies kuluttaa enemmännkaloreita, saa enemmän askeleita ja kävelee kilometrin enemmän.
Niinhän sitä sanotaan että nainen saa tehdä kaksi kertaa enemmän työtä saadakseen puolet niistä krediiteistä jotka mies saa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama onglema. Ja molemmilla on Apple watch. Kävelemme samatreiti, mutta mies kuluttaa enemmännkaloreita, saa enemmän askeleita ja kävelee kilometrin enemmän.
Kävelettekö yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelettekö yhdessä?
Jep. Mies väitää, että minun kellon rannehihna on löysemmällä, mutta enpä tiedä. Todennäköisesti en vain heiluta käsiä yhtä paljon, kun kannan käsilaukkua.
Se on sitä rakenteellista syrjintää johon pitää puuttua! Tämä on taas yksi osoitus siitä miksi feminismille on edelleen valtava tarve Suomessakin...
Mun mies testasi ja käveli olkkarista keittiöön ja mittari näytti 38 askelta. Oikeasti matka on 22 askelta.
Ei kai noihin ihan ole luottaminen.
Mies kipittää kuin orava pienillä koivillaan. Tekee hirveän duunin verrattuna suhun, vaikka lenkki sama.